Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

luni, 9 mai 2011

Despre bucurie

Se spune că dacă pentru perioade lungi simţi intens bucurie înseamnă că ai un suflet sănătos.Dacă reuşeşti să te bucuri căt mai mult şi din motive cât mai puerile înseamnă că vei avea cu atât mai multă sănătate sufletească .
Bucuria ar trebui să fie o stare de spirit normală să semnifice libertate iar cu cât dezvoltarea spirituală , intelectuală şi morală este mai ridicată cu atât te vei simţi mai liber , mai satisfăcut.
Ca exerciţiu trebuie să  gândeşti că ziua de azi nu aparţine trecutului , dar nici viitorului .


Am citit undeva o întrebare ce o am în cap de-atunci :

Dacă te-ai trezi fără să ştii câţi ani ai , ce vârstă ţi-ai da ?



21 de comentarii:

  1. :)
    Intrebare fara raspuns.
    Nu am de unde sa stiu ce stiu, ca sa pot estima varsta!
    :))
    In rest, sunt de acord. Bucuria contribuie la mentinerea sanatatii trupului cat si a psihicului (de suflet nu mai vorbesc, pentru ca putem citi cata lumina pot sa aiba oamenii bucurosi, radiaza).
    Nu strica nici topinguri cu ceva suparare... bucuria este mai mare!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua!
    Este mare distanță între vârsta din acte și cea de la purtător!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pfff, stiind ce stiu mi-as da mai mult decat am. Pe de alta parte incerc sa ma bucur de clipe si lucruri mici, ele sunt usor de obtinut si sunt exact sarea si piperul vietii. Probleme are toata lumea, important e ca in afara de probleme sa reusim sa ne si bucuram de viata. Sa stoarcem zambete din ploaie si din soare, din flori, din animale, de la cei dragi, de la o carte preferata sau o melodie si lista poate continua...

    RăspundețiȘtergere
  4. Andrei aşa gândesc şi eu că întrebarea este fără răspuns pentru că dacă ti-ar fi imposibil să te priveşti ai lua în considerare ceilalţi factori pentru că suntem supuşi convenienţelor dar nu vei privi niciodată în adâncul sufletului fiindcă te vei înşela cu siguranţă .

    RăspundețiȘtergere
  5. Incertitudini întotdeauna şi în toate cazurile este diferenţă în sus sau jos .
    Alina spui aşa :"sa ne si bucuram de viata. Sa stoarcem zambete din ploaie si din soare, din flori, din animale, de la cei dragi, de la o carte preferata sau o melodie si lista poate continua..." înseamnă că ai / ştii ingredientele necesare şi deci eşti cu atât mai tânără .

    RăspundețiȘtergere
  6. Din pacate nu e mereu usor, de-asta si spun "sa stoarcem".
    In teorie suna bine, practic nu imi iese de fiecare data insa ma incapatanez sa ma bucur, pentru mine. Tanara ma mai simt uneori, copil mai bine zis, ca nu pot spune ca-s batrana:)Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  7. 16 ani mi-as da. Clar. Am reusit sa ma motivez sa zambesc mai des, sa ma bucur din lucruri marunte, sa rad din toata inima cat de des pot si simt diferenta. Ma simt mai fericita... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Andreiule, teoria te duce de la A la B, imaginatia te duce unde doreşti!

    RăspundețiȘtergere
  9. 20 de ani mi-as da! Ca la 20 de ani! Bine cantau cei de la Voltaj!

    As adauga ca si starea de sanatate este foarte importanta ca sa fii bucuros. Despre dragoste nu mai vorbim ca s-au scris miliarde de versuri si romane pe tema asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. După părerea mea pentru bucurie nu există o definiţie pentru că îi lipseşte absolutul! Bucuria e de fapt o comparatie a unei stări cu alta! Ca să poţi simţi cu adevărat sentimentul de bucurie trebuie să cunosti intâi tristeţea! Ciudat este faptul ca sentimentul de tristeţe il sesisezi imediat fără a avea nevoie de o stare cu care să o compari!E posibil atunci ca numai cei care au fost cândva cu adevărat nefericiti să aibă şansa să afle ce inseamnă cu adevărat bucuria?
    Cred că bucuria vine din implinirea asteptărilor.
    Ca răspuns la intrebarea ta , pot spune că de ceva timp mă simt mult mai tânară sunt optimistă.si mai ales fericită!
    O seară plină de bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bucuria este ceva relativ....hai ca nu incep discutia asta...eu sunt bucuroasa mereu, pentru ca sunt o persoana calma care rar si greu se enerveaza sau isi pierde zambetul de pe buze. Eu pot sa ma si cert cu cineva si sa zambesc si sa rad in acelasi timp....si sa nu port pica...
    Hmmm..la intrebare...nu stiu. Daca m-as trezi si n-as sti cati ani am, probabil ca nu as sti nici in ce unitate de masura se masoara viata omului ca durata de timp...probabil nu as sti nici ce este aceea varsta....zic si eu...
    P.S. 16! Oricum toata lumea imi da cu 10 ai mai putin decat am !:))

    RăspundețiȘtergere
  12. eu una mi-am propus sa adorm zambind...asta pentru ca adormeam preocupata si ma trezeam incordata...acum siminetile ma trezesc mai...nu stiu...luminoasa...dar uneori uit sa adorm zambind :)
    varsta nepasarii...e varsta pe care mi-as da-o :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu stiu ce as crede dar stiu ce cred acum. Am 18 ani (in mintea mea) si o sa am tot atatia inca vreo 5 ani, si-s socat de ce decizii de om matur tre sa iau

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu mi-as da tot 23 cati am, imi place varsta asta! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Cred ca mi-as da in jur de 17. De la varsta aceea am refuzat sa ma maturizez. Eu am refuzat dar crezi ca ma ia cineva in seama?
    Dar totusi...vreau sa cred ca in jur de 17. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. exista si o idee biblica in care exista indem sa fim ca niste copii, ca altfel...

    RăspundețiȘtergere
  17. pe mine mă trezeşte pisicul dimineaţa
    cu lăbuţa şi cu un miii... meeemmm...
    iar apoi îi aud de-afară pe cei doi hîmmm, hammm
    deci: am cam ... 'vîrsta' lor:)))

    RăspundețiȘtergere
  18. Salutări tuturor , îmi cer scuze că nu am răspuns fiecăruia în parte , dar nu am vrut să comentez comentariile pentru că fiecare , normal , are altă părere .
    Eu deasemenea mă simt mult mai tânăr / copil iar câteodată îmi socotesc anii pentru că nu-s sigur dacă nu cumva greşesc.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sorin o întrebare grea pentru
    mine...am deja destui!!
    O seară perfectă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  20. mai mult decat am , si nu simt bucurie

    RăspundețiȘtergere

>