Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

marți, 27 august 2013

.•♫• Meloman pentru o zi .•♫•





Cu totii avem idoli. Cantati ca oricare dintre ei, insa incercati sa fiti voi insiva cand faceti asta`.
 
B.B. King













Recomandare Dacă doresti să participi , publică pe blogul tău , o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!

Te invit să te înscrii







25 de comentarii:

  1. Știi, mie nu îmi place să mi se spună că am "idoli". Dar muzica e minunată, într-adevăr!
    O săptămână frumoasă să ai, Sorin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere, Maria!
      O seara buna!

      Ștergere
  2. O melodie cuminte și frumoasă! Îmi place!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te salut, dragă Sorin! Faină melodie ne-ai ales azi. Veselă şi reconfortantă.
    Bun îndemnl lui BB King! Mare artist, ştie el ce spune, de-asta muzica li nu e ascultată de oricine.
    Să ai o zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca a placut alegerea mea.
      Multam frumos! Noapte buna!

      Ștergere
  4. Uau, ce alegere inspirata! Frumoasa aducere aminte a unor ritmuri pe care le indrageam. Multumesc! Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că te-am încântat!
      Eu îti multumesc ! Noapte buna!

      Ștergere
  5. O alegere romantic, multumim pentru auditie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos !
      Ma bucur ca a placut alegerea mea!

      Ștergere
  6. O placere sa reascult piesa !
    O searã cât mai plãcutã îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere, Iulisa!
      Seara placuta îti doresc!

      Ștergere
  7. Îmi aduce aminte de copilărie. Când mergeam cu ai mei părinţi pe la vreun restaurant şi băga melodia asta, mă ridicam de pe scaun şi dansam. Am crescut cu muzică bună din fericire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot sa am decât cuvinte de multumire. Ma bucur de faptul ca ti-am adus un zâmbet. O seara linistita, si tie, îti doresc!

      Ștergere
  8. Asta e o melodie pe care sa te unduiesti cu cineva. Frumoasa si rascolitoare melodie! O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere, Alexandra!
      Seeara placuta îti doresc!

      Ștergere
  9. In agitatia de nonvalori promovata de societate e binevita recomandarea ta :) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere!
      Seara placuta îti doresc!

      Ștergere
  10. Imi place melodia asta in orice interpretare. Este frumoasa pur si simplu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere, !
      Searã linistita, îti doresc!

      Ștergere
  11. Am ascultat mai devreme melodia asta, cu mare bucurie! E o piesa de suflet...foarte frumoasa!

    Numai bine, SoriN!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mã bucur cã te-am încântat!
      Multumesc frumos !

      Ștergere
  12. Multumesc tuturor cu mult respect pentru vizitã !

    RăspundețiȘtergere

>