Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

sâmbătă, 12 martie 2011

Amintiri...

   Google,celebrul motor de cautare a devenit in timp cel mai popular si cel mai populat . Cu o mare varietate de optiuni si utilitati a devenit motorul de cautare cu cel mai mare numar de utilizatori , ba chiar va lansa foarte curand in colaborare cu Google Chrome un program de operare cu unele avantaje ce nu-s de neglijat.
   Acum cu toate cate stie sa faca va vine sa credeti ca Google a fost odata beta ? Si cum arata cand incepea sa creeze conturi pentru utilizatorii fideli ?
 Hai sa ne amintim :



5 comentarii:

  1. si cand te gandesti ca au plecat dintr-un garaj!

    RăspundețiȘtergere
  2. Google Crome, browserul de care vorbesti, nu este cel mai popular browser.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Costin-foarte ambitiosi, ai fost atent ce au scris despre continutul lui (soon to be much bigger)
    @Krauter-dar nu vorbesc aici de Google Chrome.Am facut referire la acest browser (google chrome)in sensul ca Google va lansa un OS care va avea stranse legaturi cu Goole Chrome.
    Dar daca urmezi link-urile vei vedea ca este vorba de Google la lansare si apoi peste un an.

    RăspundețiȘtergere
  4. "Cu o mare varietate de optiuni si utilitati a devenit browserul cu cel mai mare numar de utilizatori ,"

    La asta ma refer. Probabil in loc de "browserul" ai vrut sa scrii "motorul de cautare"

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Krauter -Da asa este ,am gresit, scuze ca te-am si corectat fara a fi atent la ceea ce am scris eu.

    RăspundețiȘtergere

>