Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

duminică, 21 septembrie 2014

Happy weekend


 




 Doua blonde
 
 - Ei, cum a fost la examenul de sofat?
    - Pai, am picat...
    - Cum asa?
    - Am ajuns la o intersectie cu sens giratoriu si acolo era un semn pe care scria 30. Am incercuit sensul de 30 de ori si... am picat.
    - Aha, sigur ca te-ai incurcat la numaratoare...



   Anunt la Matrimoniale:
schimb dragoste mare pe doua mai mici în zone diferite.

 

 Sotia mea este experta în arta gatitului…
Toata ziulica sta în fata oglinzii si se gateste!

 

Barbatul care ghiceste corect varsta unei femei s-ar putea sa fie perspicace,
dar nu este prea destept...



Anunt la Matrimoniale:
    Femeie frumoasa fara obiceiuri proaste: nu beau, nu fumez, nu lucrez…


* * *



O zi frumoasă vă doresc!


* * *

 Campanie dotată cu premii totale in valoare de peste 15000 lei. intră aici pt detalii.








Un comentariu:

>