Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

vineri, 26 august 2011

Măşti


     Oamenii sunt fascinanţi fiecare în felul său . Nu există doar înveliş exterior , ci există o lume întreagă în interiorul fiecăruia. Cea mai mică apropiere sau respingere se imprimă în fiecare , o ţinem minte şi o păstrăm cu noi sub forma unei senzaţii, unui model, unui tipar de acţiune .       E mai uşor să trăieşti după reguli fixe, decît prin tact şi proprie judecată . O moralitate de fier e doar mărturia spaimei în faţa vietii pentru că vom continua să ne formăm personalitatea toată viaţa .
Să vezi cine e dincolo de măşti e cu adevărat special !

 

Un weekend excelent !

Şi deasemenea tuturor celor ce vor trece pe aici !


Sursa foto Robert via mail 




16 comentarii:

  1. E sugestiva fotografia. Ne lovim de masti in fiecare zi... Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbă melodie ai ales!
    O seară plăcută și sfârșitul
    de săptămână să-ți aducă numai bucuri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma intreb daca reusim sa vedem dincolo d emasti. De cele mai multe ori nu vrem sa facem acest lucru, chiar daca stim ca in spatele mastii este ceva ce nu ne-am dori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai devreme sau mai târziu, purtătorii de astfel de obiecte se vor plictisi de ele. Nu..., nu le vor arunca, doar le vor schimba. Atunci îţi vei da seama...
    Un weekend de vis îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristi dar şi când le-om lepăda ...vreodată .
    Mulţumesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca a trai dupa reguli fixe presupune creier foarte spalat la purtator . Altfel ?..... ce om cu coloana vertebrala ar putea trai dupa reguli facute de altii ?

    Dar daca cineva alege sa nu-si calce propiile reguli nici chiar cand ii e foarte greu cu viata , tu gasesti ca acel om poarta masca ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa muzica.....mastile sunt si vor fi, purtatorii lor se vor schimba...
    Seara frumoasa si weekend linistit!

    RăspundețiȘtergere
  8. interesanta fotografia si ideea....
    nu cred ca exista om fara masca...chiar si involuntar ne mascam emotia sau teama sau...
    nu cred ca asta este o greseala...
    gresit este sa faci din asta o obisnuinta...gresit si trist...pentru ca te pierzi pe tine...
    un w-end perfect iti doresc Sorin cu tot dragul :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Irina eu cred că în funcţie de ceea ce ne dorim vedem cu sau fără mască ...instinctul de conservare .

    RăspundețiȘtergere
  10. Max aşa cred si eu deaceea am spus că vom continua să ne formăm personalitatea toată viaţa şi asemeni nouă şi purtătorii măştilor ,vom înţelege poate sau ne vom afunda mai mult în falsa necunoştinţă .

    RăspundețiȘtergere
  11. Monica de ce ? chiar există specimenele , bine coloana lor vertebrală ar putea fi alta decât ceea ce ştim dar în sinea lor o vor simţi .
    Nu , dacă cineva nu-şi calcă propriile reguli nu înseamnă că e fals ci doar când afişează regulile altuia în contrast cu ale lui . Aşa cred eu !

    RăspundețiȘtergere
  12. Alice ai dreptate , aşa a fost , aşa va fi întotdeauna .

    RăspundețiȘtergere
  13. Pandhora şi la fel de bine greşit este când diferenţa este mult prea mare .
    Un weekend excelent îţi doresc cu la fel de mult drag !

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi plce tare ce ai scris. Niic nu am ce sa adaug, mi-ai cam inchis gura :)) si-asta nu-i de colea.

    RăspundețiȘtergere
  15. un om a trecut
    pe lângă mine
    şi mi-a citit
    fără să ştiu
    toate gândurile nearse
    de pe umeri...
    ne-am privit lung
    ca două corăbii
    pline de monezi false
    care s-au gasit pe mare...
    el credea
    că sunt un pom
    venit din basme...
    eu credeam
    că el e o busolă străveche..

    (erys)

    RăspundețiȘtergere

>