Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

joi, 25 august 2011

Mai buni

     Fericirea  te poate învăţa să fii inteligent emoţional. Poţi exersa să ajungi la o tensiune creativă , să faci alegeri active , să ai flexibilitate , să construieşti relaţii , să ai autocontrol .
    Să fii inteligent emoţional înseamnă să găseşti justa proporţie între raţional şi afectiv altfel spus, să stăpâneşti arta de a fi supărat „pe cine trebuie, cât trebuie, când trebuie şi cum trebuie ”. (Aristotel)


 





14 comentarii:

  1. Văd că o definiţie a bunului simţ e dată tare de demult... (eu aşa văd "inteligenţa emoţională").
    Frumos clipul, liniştitor.
    O zi bună să ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si daca nu esti fericit si toata viata fugi dupa fericire cand mai inveti sa fi inteligent emotional ?

    Eu cred ca inteligenta emotionala este secretul fericirii si a vietii de calitate si a succesului .

    RăspundețiȘtergere
  3. Max cred că definiţia bunului simţ a fost formulată imediat ce am părăsit raiul pentru a şti ce am pierdut si unde mai avem de învăţat , doar că încă n-o ştim mulţi din noi (oamenii) .
    O seară excelentă !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristi mă bucur că ţi-au plăcut !
    Seara excelentă !

    RăspundețiȘtergere
  5. Monica cred că ar fi corect spus şi din fericire . Cred că de fapt doar în cazul ăsta îţi pasă . Cei ce nu sunt fericiţi pe de o parte nici nu sunt inteligenţi emotional pentru că de fapt nu le-ar păsa , chiar dacă şi de fapt în cazul ăsta doar dacă ar fi posesorii unei mari tării de caracter.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase imaginile din videoclip! Alternarea zilelor cu noptile, a anotimpurilor ne face sa ne simtim atat de mici, minusculi chiar, si atat de efemeri... Inteligenta emotionala egreu de atins daca nu stim in primul rand ce este fericirea...
    Chiar ce este fericirea?...:)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Intelepte cuvinte, cu un mesaj pe masura. Dar eu nu prea pot sa le ascult. Nu ca nu as vrea dar firea mea vulcanica nu-mi da dreptul la replica.

    RăspundețiȘtergere
  8. imaginile sunt superbe...si da...trecerea timpului...ne atinge...dar cum?

    "....să stăpâneşti arta de a fi supărat „pe cine trebuie, cât trebuie, când trebuie şi cum trebuie ”...hmmm....profunde cuvinte...eu ma supar foarte rar...ma necajesc des in schimb...
    iata ca si supararea-se pare-are importanta ei daca este facuta...cu cap...

    RăspundețiȘtergere
  9. este atat de greu sa ai fericirea aproape

    RăspundețiȘtergere
  10. eu zic ca poti fi inteligent emotional si in...mai putina fericire sau poate mai ales atunci. astfel nefericirea devine "cauza" fericirii, aceasta efectul firesc si ambele manifestari ale emotiei si inteligentei intelegerii ei.
    suferinta, griijile, tristetea, uneori binevenita, te fac mai atent la cei din jur, te indreapta inspre cunoasterea ta pura pentru a putea da, oferi mai tarziu din impacare, liniste.
    EQ se poate manifesta sub diverse forme in functie de momentele si..."preferintele" fiecaruia, care pot fi intelese gresit si doar intelese de cei care aleg aceeasi cale.
    :)
    fericirea si nefericirea: 2 fete ale aceleasi monede "emotionale".

    RăspundețiȘtergere
  11. Bine le zice Aristotel!:D O zi faina:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Te salut, SoriN!;
    Imi place articolul tau , si de aceea nu am sa spun ce cred eu in general ,ci am sa vorbesc chiar despre mine.


    Stiu ca sunt inzestrata cu inteligenta emotionala si sunt constienta de viata mea interioara, imi cunosc emotiile si nu imi permit sa ma las condusa de sentimente.
    Am incredere in intuitia mea ,desi sunt dispusa sa accept ca nu sunt perfecta,stiu ca exista niste aspecte ale personalitatii mele pe care le pot transforma in bine.
    De obicei imi asum responsabilitatea propriilor actiuni.
    Chiar daca te va surprinde acest aspect, sa stii ca sunt ingaduitoare si ce este mai important; stiu sa iert,stiu pe cine trebuie sa iert , cât trebuie, când trebuie şi cum trebuie .

    Si inca ceva :Sunt fericita ca viata imi aduce mereu noi provocari carora le fac fata , ca am cu cine ma certa pentru ca in felul asta sunt sigura ca am si cu cine ma impaca,sunt mii de motive pentru care sunt fericita, dar cel mai important: sunt fericita ca exist

    O seară excelentă !

    RăspundețiȘtergere
  13. dragut blogul tau la prima vedere :) te intereseaza un link exchange cu "filme online gratis" http://www.filmeboo.com ? daca da, te rog sa ma adaugi, o sa trec diseara pe aici :) sa te mai citesc..

    RăspundețiȘtergere

>