Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

luni, 25 iulie 2011

Frumuseţea


      Impactul vizual pe care o persoană îl are asupra alteia este, într-adevăr, extrem de important însă importanţa lui e trecătoare...
     Din păcate uităm acest lucru şi ne pierdem admirându-l pe celălalt , admirându-i frumuseţea fizică.
   
Ce gust rămâne în momentul în care descoperi că sub o înfăţişare ,,super'' se ascunde un suflet gol?! Cu fiecare clipă, după , printre cioburile oglinzii care s-a spart, putem privi şi dincolo de aparentă frumuseţe .
    Fiecare mod de a privi o altă persoană are vârsta lui , când suntem încă foarte tineri ne atrage mai mult frumusetzea fizică. Pe măsură ce timpul trece şi acumulăm experienţă de viaţă, suntem interesaţi mai mult de frumuseţea interioară a unui om .
   Frumuseţea interioară e mai mult decât importantă .  Pentru defectele şi neajunsurile fizice există remedii. , pentru cele sufleteşti nu ştiu dacă sunt şi dacă sunt nu oricine reuşeşte  .





Update
        Vă salut !


 Dar şi pe toţi cei ce vor trece pe aici !



34 de comentarii:

  1. Conteaza aspectul fizic. Restul e poezie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oricât de bine argumentată este teoria ta, pentru cei mai mulți, totdeauna, va conta aspectul fizic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Teoretic Cristi pentru că nu cred şi subliniez nu cred că te-ai afişa cu o superbă pe care ţi-ar fi teamă să o laşi să deschidă gura iar în viaţa privată n-ai avea de ce să o apreciezi decât pentru aspectul fizic .

    RăspundețiȘtergere
  4. Contează cât de cât și aspectul fizic,dar
    nu uitați că este trecător..pe când frumusețea
    interioară rămâne pentru totdeaunea.
    O săptămână cât mai frumoasă,SoriN!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu consider ca oamenii buni sunt si frumosi. Chiar daca nu au un aspect fizic extraordinar, frumusetea lor sufleteasca se oglindeste si in cea fizica.(prin comportament, privire, etc)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt total de acord cu tine si mai cred ca atunci cand o persoana este frumoasa pe interior, modul ei de manifestare se reflecta si la exterior astfel incat se pot usor estompa eventualele defecte de fabricatie ale caroseriei:)!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da nici cu vreo urata inteligenta n-as iesi pe strada. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Gina , sărut mâna !
    Asta este dureros , nu-i aşa ? Bineînţeles nu mă refer aici la extreme dat totuşi chiar dacă pe mulţi făţărnicia îi caracterizează nu pot afirma că sunt mulţumiţi sufleteşte decât în raport cu gradul lor de cultură .
    Părerea mea !

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase cuvinte ai spus tu acolo!Sper ca si crezi in ele!Cu siguranta!
    Parere mea este ca frumusetea interioara la o persoana este mai presus de orice,dar nici exteriorul nu trebuie neglijat!
    Altceva,ce sa-ti mai zic eu,SoriN,...imi aduc aminte de Povestea Babei si a Mosului.Pana la urma cufarul cel vechi si rup avea bogatii in el.

    RăspundețiȘtergere
  10. Elena , sărut mâna !
    Este normal să conteze , nimeni nu poate contesta .

    O săptămână excelentă !

    RăspundețiȘtergere
  11. Petru , te salut !
    Apreciez ceea ce afirmi !

    RăspundețiȘtergere
  12. Alice , sărut mâna !
    Mulţumesc pentru completări .

    O seara excelentă , îţi doresc !

    RăspundețiȘtergere
  13. Cristi
    Precum am spus mai sus nu mă refer la extreme . Nici eu nu aş face-o dar ideal ar fi să se completeze una cu alta .

    RăspundețiȘtergere
  14. Ramona , sărut mâna !
    niciodată nu trebuie neglijat , ai dreptate , idee este să le împleteşti pe cât posibil.

    RăspundețiȘtergere
  15. In ziua de azi sunt multe persoane care poate nu mai detin acea frumusete interioara fiindca pun acccent mult pe exterior. V-ati gandit vreodata ca modul in care ne imbracam, aranjam reflecta ceea ce avem in interior?Nu stiu care e motivul din spatele acestei intrebari , dar sa stii ca eu am intalnit mai multe persoane care se uita la acea frumustete interioara, dar aceasta cere timp, iar ,,generatia instant,, nu mai are timp de asa ceva.Cred ca persoana care va aprecia ceva din comportamentul tau, din felul tau de a fi, iar nu haienle sau make-up-ul, cred ca acea persoana a vazut ceva din ceea ce esti tu cu adevarat, din acel mister ascuns care se poate vedea doar cu un ,,ochi,, bine antrenat.Sper cat mai multi sa puneti accent pe lucrurile care nu se vad caci ele sunt eterne, pe cand cele ce se vad sunt trecatoare

    RăspundețiȘtergere
  16. imi plac oamenii care nu sunt frumosi...am constat un lucru...
    si cu frumusetea dar si cu uratenia te obisnuiesti...mai mult dect atat...la un om frumos,in timp incepi sa observi ca nu este chiar atat de frumos...imperfectiunile apar incet incet...pe cand cu un om urat se intampla exact pe dos...o data obisnuit cu uratenia lui...incepi sa-l descoperi cu adevarat...mie cel putin asa mi s-a intamplat...
    sigur...aici nu m-am referit nici la frumusetea si nici la uratenia lipsita de continut...
    acelea sunt doar carcase si cine cauta carcase...are ce merita :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Fie ca ne convine, fie ca nu, aspectul fizic conteaza intr-adevar de cele mai multe ori mai mult decat "aspectul" interior.
    Oricum, si frumusetea interioara se vede, stai linistit. Doar ca se vede putin mai tarziu, dupa ce se "examineaza" mai intai ambalajul. E un adevar trist, insa, daca te consoleaza cu ceva, exista si persoane pentru care conteaza cel mai mult frumusetea interioara. Insa persoanele acelea sunt doar 1 la 1000(0...).

    RăspundețiȘtergere
  18. Sigur că frumusețea interioară este un dar neprețuit, totuși, de câte ori ai realizat ceva esențial, doar pentru că gândeai frumos?
    Cred că există un echilibru!! Oamenii pe care Dumnezeu nu i-a înzestrat, ba mai mult , i-a creat hidoși , nu se vor bucura de locurile meritate decât cu mari, foarte mari sacrificii.
    Asta o spune profesoara și diriginta.
    Nici nu știți cât de frustrați sunt bieții copii care au malformații..Revin - există o măsură în toate!
    p.s. Am citit cu niște ani în urmă o carte- autorul era Platon Pardău, îmi scapă titlul, ceva cu Diavolul de duminică, parcă.
    Era acolo , un bărbat, îngrozitor ca figură, arhitect, deștept, știa să construiască o atmosferă romantică extraordinară. El avea peste 50, ea vreo 20( atenție..înainte de 89).
    Ea era îndrăgostită!
    Culmea!! ȘI EU!!!( cititoarea)

    RăspundețiȘtergere
  19. Rau zici ca nu exista remedii pentru suflet:P

    Dragostea, zic eu, poate fi cel mai bun remediu! :D

    O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  20. Monica
    Ai dreptate , la asta nu m-am gândit , eu am luat în considerare sufletul urât iremediabil , dar aşa este , probabil are si acesta putere de vindecare , exceptând afecţiunea patologică .

    RăspundețiȘtergere
  21. Pandhora

    Nu ştiu dacă nu cumva tot noi suntem de vină deoarece mai mereu căutăm ce nu avem , pentru că
    urâţenia nu e niciodată fizică, întotdeauna se manifestă la nivel de gânduri şi trăiri ...iar dacă plecăm de la această premiză atunci vom observa că un suflet mare, oricât ar fi de chinuit nu e niciodată urât ba chiar tot timpul devine frumos sub greutatea iubirii lui.

    RăspundețiȘtergere
  22. Gina
    aşa este , societatea ii va marginaliza pe cei , hai să le zic diferiţi , dar mai mult din instinct , datorită efectului de turmă si al trierii naturale . Chiar dacă ne considerăm raţionali instinctul în foarte multe cazuri îşi spune cuvântul . Este necesară o foarte mare tărie de caracter pentru a trece peste asta .

    RăspundețiȘtergere
  23. Iulisa
    Cred că frumuseţea este o combinaţie armonioasă între formă (aspect ) şi conţinut. Există un etalon al frumuseţii care le cuprinde .

    Ai dreptate conceptul de frumuseţe, existent în trecut, încetul cu încetul e înlocuit de un nou concept, un ideal mult mai accesibil , o frumuseţe mult mai reală, mai pământească, care aduce mult mai multă satisfacţie .

    RăspundețiȘtergere
  24. Eddy
    eu cred ca o frumuseţe "internă" oricum n-o poţi vedea de la bun început , urmează să o descoperi ulterior , ideea este să ai puterea să o cauţi şi să vrei să o descoperi şi nu să te limitezi doar la "exterioare"

    RăspundețiȘtergere
  25. Intotdeauna m-am uitat la frumusetea interioara la o persoana, si m-a atras mai mult acest gen de frumusete decat cea exterioara. O zi buna iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  26. Din toate cate am citit eu acum,nu-mi ramane sa spun decat:
    Noapte buna,FRUMOSILOR!:)Eu nu va vad,dar va simt...

    RăspundețiȘtergere
  27. Poate pare paradoxal dar nu trecerea timpului mi-a schimbat optica.Sigur ca imi place sa ma uit la ceva sau cineva frumos insa daca nu mai e nimic altceva decat o frumusete exterioara nu am reusit nicioadata sa trec mai departe de o simpla privire .Imi amintesc oameni putin frumosi dar extrem de interesanti insa nu pot sa-mi amintesc oamenii doar frumosi pe care i-am vazut de-a lungul timpului.Uneori frumusetea neinsotita de ceva mi s-a parut o risipa inutila .

    RăspundețiȘtergere
  28. :) mi-a placut sinceritatea lui Cristi la primul comentariu.
    Mi-a placut si alegerea ironica a cantecului, Little Lies.
    Din pacate am sesizat de multe ori ca oamenii sunt mult mai atenti cu mine cand ma prezint aratand impecabil, ceea ce ma enerveaza graoznic : la urma urmei sunt aceeasi si cand sunt ciufulita si cu cearcane de nesomn.

    p.s. Sorin, fiindca si tu esti pe blogspot, te rog spune-mi si mie cum trimiti salutarile acelea la final? Le scrii tu pur si simplu, link dupa link?
    Sau e vreun programel sa faca asta?

    RăspundețiȘtergere
  29. Eu le scriu unul după altul , nu ştiu să fie vre-un progrămel , mai ales pentru că este necesar şi indicat ca la cei pe care îi recomanzi să le ataşezi link-ul ultimului lor articol . Dacă totuşi există ceva ajutător şi aflu promit să te anunţ .

    RăspundețiȘtergere
  30. Multumesc pentru lamurire, deja mi-ai depasit imaginatia! Nu e vorba de un simplu link, ci de un link catre ultima postare !!
    Nu ma mai pot lauda ca eu sunt rabdatoare cu blogul dupa ce am citit asta. :)
    Salutari de la mine pentru efortul tau!

    RăspundețiȘtergere
  31. Mulţumesc şi eu pentru consideraţie .
    Nu stau foarte bine cu timpul dar am naravul să mă ambiţionez şi să perseverez în a reuşi ce mi-am propus . Este inutil să îţi mai spun cât timp "omor" aşa .

    RăspundețiȘtergere
  32. Da, nu e nevoie sa-mi spui, sufar si eu de ambitionari din acestea, desi incep sa devin constienta ca perseverenta azi nu mai e o mare calitate.

    RăspundețiȘtergere
  33. Eu cred că dacă eşti conştient că vrei să faci şi că rezultatul este pe măsura aşteptărilor chiar nu contează ce vor crede alţii important este s-o vezi ca o calitate chiar nefiind idealist .

    RăspundețiȘtergere

>