Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

joi, 24 martie 2011

Romanii au talent !

    Stim destul de bine emisiunea care incearca sa promoveze romanii cu talent si sa ne distreze cu cei ce cred ca au talent.Dar sunt si romani care au talent dar nu ii promoveaza nimeni din tara lor,care ajung in strainatate si acolo sunt admirati. 
    Am gasit pe blogul Oanei Clara care la randul ei l-a preluat de la Alex care l-a preluat de la Mordechai un filmulet despre un astfel de roman de care suntem mandri.L-am preluat si eu si ii invit pe cei ce vor sa participe la un altfel de leapsa despre promovarea unui talent .Se numeste Bogdan Alin Ota si locuieste in Norvegia.


7 comentarii:

  1. Noi nu suntem in stare sa finantam cercetarile oamenilor de la Victor Babes care au facut o descoperire epocala, nu suntem in stare sa promovam nimic.Umplem ecranele televizoarelor cu tot felul de tiganisme dar nu ne pasa catusi de putin de ce lasam in urma noastra cand trecem pe acolo.Facem cu viata la fel cum facem si cu pajistile cand iesim noi in spirit national la gratare.Pe urma, dupa ce oamenii aia plin de talent gasesc sprijin si sustinere pe la straini, nu ezitem sa ne impaunam si sa spunem ca sunt conationali de-ai nostri si ca uite ce talentat si istet e romanul .Asa suntem noi, asteptam "sa treaca istoria peste noi" de parca istoria ar fi vreun concasor imens care ne triaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. mai important decat sa-i aplaudam e sa-i gasim si sa spunem altora despre ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ana Maria cand spui noi nu cred ca te referi la noi acestia .Corect ar fi fost sa spui EI. Care noi adica eu , tu ? Nu , nu este asa. De vina in ceea ce spui tu nu suntem noi de vina sunt EI ,presa in primul rand,politica,guvernul,eu stiu,sunt multi.
    Ceea ce putem face noi , cred ca facem foarte bine adica eu,tu,ei ca noi, prin ce mijloace putem ii promovam .Important este ca ii gasim si-i laudam si iar este foarte important ca ne mandrim cu ei si nu suntem "comerciali" Daca eu stiu de el ,tu stii de el ,daca eu scriu de el si tu scrii de el vor afla si altii care la randul lor vor spune la altii si asa vor deveni cunoscuti iar cei indreptatiti si cu putere mai mare de promovare vor fi obligati sa o faca .

    @Raul ai dreptate in sensul ca e important sa-i gasim si sa spunem si altora dar este deasemenea important si sa-i aplaudam si sa-i aplaudam atat de tare incat sa ne auda toata lumea .

    Apropos cautati pe Youtube Bogdan Alin Ota si veti vedea ca il gasiti acolo pus doar de norvegieni . Mai nou l-am pus si eu , nu cred ca este corect sa pun o inregistrare care nu este a mea dar este roman de-al meu si vreau sa-i fie scris numele si de un roman.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sorin ai mare dreptate si iti urmez exemplu
    http://www.trilulilu.ro/bella62/5cb182b584e89b

    RăspundețiȘtergere
  5. Vorba cuiva "traim in romania si asta ne ocupa tot timpul"valorile nu au bani sa se promoveze iar non valorile sunt inpinse in fata doar de bani,foarte tare talentul gasit de tine bravo.

    RăspundețiȘtergere
  6. Exact Negrut , acesta este motivul, foarte bine punctat !

    RăspundețiȘtergere

>