Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

marți, 8 martie 2011

De ce suntem romani si americanii sunt stapani


   Urmariti ceva cu gust amar , doua clipuri ce descriu diferenta ,realitatea ,ce ne face sa fim romani .Oricat de mandri am vrea sa fim , ceva ne tine pe loc. Cum putem categoriza/descrie ? depinde de multi factori, depinde de fiecare,depinde din ce postura spunem lucrurilor pe nume.
  Stiti :  .....noi suntem romani
                noi suntem romani 
                noi suntem aici de veci.............mai are sens ??

Diferenta o face faptul ca unii danseaza pe imnul unui partid in timp ce ceilalti ajuta o fetita sa cante un imn.

Realitatea.net.....La o gradinita din Cluj Napoca copii au dansat pe imnul PDL



Reportervirtual.ro ....De ce sunt americanii stapanii lumii




AMAR !!

Un comentariu:

  1. Ti-am citit articolul si m-am enervat. Nu pe tine, ai punctat foarte bine. M-am enervat pt ca suntem atat de prosti. Pentru ca ne-am pierdut orice statut, orice demnitate si mai mult, credinta. Nu ma mir ca Dumnezeu nu ajuta Romania. El e corect in ceea ce spune si talantul ce l-am primit l-am ingropat. Sau l-am dat altora sa-l foloseasca. Si pe langa ca suntem prosti mai suntem si rai. Daca noi am fost infectati de comunism, copiii nostri de ce sa nu fie?
    Intr-adevar, am un gust amar...

    RăspundețiȘtergere

>