Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Ce spun femeile cand sunt prinse asupra faptului...


Englezoaica:
Darling, daca ma anuntai la timp când vii acasa, s-ar fi putut evita
aceasta situatie, jenanta pentru amândoi !....




Nemtoaica :
Hans, azi ai venit cu patru minute si patruzeci si cinci de secunde mai
devreme acasa. Îmi datorezi o explicatie pentru asta !


Frantuzoaica :
Jean, ce bine ca ai venit ! Jaques e terminat, nu mai poate...


Suedeza :
Tu esti, Olaf ? Eu am terminat, ce-i drept, dar Sven ar vrea sa se mai
distreze... Alatura-i-te si tu !


Rusoaica :
Ivane, tu esti ? În sfârsit, un barbat adevarat ! Înainte sa mi-o
traga, asta n-a fost în stare nici sa ma ia la palme !


Evreica :
Itzic, tu esti ? Atunci, cine naiba e asta de pe mine ?


Românca :
Ioane, tu ma crezi mai mult pe mine, sau ochii tai ?


Unguroaica :
Ioi, draga !....Nu fi suparat ! O platit înainte !


Cehoaica :
Pepa, nu te impacienta, draga ! Tocmai am aflat ca, el e noul tau
sef !....


Nevasta de secui :
No, daca ai baut toata palinca din casa, eu cu ce era sa-l fi servit pe
musafir ?!

3 comentarii:

  1. Intr-o benzinarie, un programator se uita derutat la pompe si murmura: – 95?… 98?… 95!… 98!
    Vazandu-l pierdut, un angajat al benzinariei se apropie si il intreaba:
    - Cu ce va pot ajuta? Cu o raza de fericire in privire, raspunde:
    - Benzina XP sau Vista aveti?

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare bancul, am ras cu lacrimi!

    RăspundețiȘtergere

>