Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

miercuri, 14 ianuarie 2015

Poezia inimii mele




Recomandare   Mâine se împlinesc 165 de ani de la naşterea lui Mihai Eminescu .Cu aceasta ocazie,dacă doresti să participi , publică pe blogul tău ,  versurile  preferate de care tocmai ti-ai amintit Daca  vrei să le impartasesti cu noi  inscrie articolul la "poezia inimii mele"!


Eminescu - La steaua - 
La steaua care-a răsărit
E-o cale-atât de lungă,
Că mii de ani i-au trebuit
Luminii să ne-ajungă.


Poate de mult s-a stins în drum
În depărtări albastre,
Iar raza ei abia acum
Luci vederii noastre,

Icoana stelei ce-a murit
Încet pe cer se suie:
Era pe când nu s-a zărit,
Azi o vedem, şi nu e.

Tot astfel când al nostru dor
Pieri în noapte-adâncă,
Lumina stinsuluï amor
Ne urmăreşte încă.


,

 

Te invit să te înscrii






5 comentarii:

  1. E si preferata mea!:)
    O sa public urmatoarea preferinta.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place initiativa ta si poezia aleasa imi place mult!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa initiativa! M-ai salvat! Nu stiam ce sa scriu si cum cu aceasta ocazie! :)
    Imi plac multe dintre poeziile lui Eminescu insa nu stiu care-mi place cel mai mult... :)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Preferata mea ramane Luceafarul

    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. cea mai stralucita minte mi sa parut a lui Eminescu, ceva greu de egalat sau intrecut

    RăspundețiȘtergere

>