Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

vineri, 13 mai 2011

Cuvinte frumoase


   „Am învăţat că nu poţi face pe cineva să te iubească. Tot ce poţi face este să fii o persoană iubită. Restul ... depinde de ceilalţi. Am învăţat că nu contează ce ai în viaţă, ci pe cineai. Am învăţat că trebuie să te desparţi de cei dragi cu cuvinte calde. S-ar putea să fie ultima oară când îi vezi. Am învăţat că poţi continua încă mult timp, după ce ai spus că nu mai poţi. Am învăţat că sunt oameni care te iubesc, dar nu ştiu s-o arate. Am învăţat că indiferent cât de mult suferi, lumea nu se va opri în loc pentru durerea ta. Am învăţat că dacă doi oameni se ceartă, nu înseamnă că nu se iubesc, dar nici faptul că nu se ceartă nu dovedeşte că se iubesc. Am învăţat că viaţa îţi poate fi schimbată în câteva ore de către oameni care nici nu te cunosc. Am învăţat că şi atunci când crezi că nu mai ai nimic de dat, când te strigă un prieten vei găsi puterea de a-l ajuta. Am învăţat că scrisul ca şi vorbitul poate linişti durerile sufleteşti . Am învăţat că oamenii la care ţii cel mai mult îţi sunt luaţi prea repede... Am învăţat să iubesc ca să pot să fiu iubit. ”

Octavian Paler

Melodia mea de suflet :






45 de comentarii:

  1. am invatat si inca alte o mie de lucruri...dar despre iubire cred ca invatam toata viata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toata viata invatam cate ceva si tot nu stim nimic

      Ștergere
    2. Aş plusa spunând : cu cât învăţăm mai mult cu atât mai mult înţelegem că nu ştim de fapt nimic .

      Ștergere
  2. Toti am avut multe de invatat de la Octavian Paler. A fost un om deosebit. Melodia este foarte frumoasa si relaxanta. O seara buna, Sorin.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sărut mâna Pandhora ! şi aş adăuga nu o vom şti pe deplin niciodată . Seară senină !
    Salut Cristi ! Si încă vom mai avea de invatat şi tot nu-l vom şti deplin . Seară senină !

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc Sorin...chiar nu inteleg ce se intampla pentru ca eu nu mi-am schimbat nick-ul...
    o seara faina si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Seara cu seninatate pe masura celei oferite prin cuvinte si melodie absolut ...parca nepamantene ...
    Seara minunata sorin-e ! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-adevar foarte frumoase cuvintele lui Paler!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos textul lui Octavian Paler. Cel mai mult ma marcheaza asta: "Am învăţat că trebuie să te desparţi de cei dragi cu cuvinte calde. S-ar putea să fie ultima oară când îi vezi."

    Stii... de la un timp am o mare problema. Ma gandesc continu ca parintii mei sunt atat de varstnici si mi-e tare frica. Ma obsedeaza acest gand. Am momente in care mi se rupe inima, imi vine sa urlu... Nu stiu de ce am aceste sentimente, de ce m-au lovit atat de brusc. Dar doare al naibii de tare. Stau si ma gandesc... si nu stiu cum voi trece peste. Nu cred ca voi fi in stare...
    Revenind la text, Octavian Paler este genial. Textul acesta spune multe si cred ca nu exista persoana care sa nu se regaseasca in el.
    Melodia merge perfect cu textul. :)

    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cine eşti tu ,cine sunt eu?
    E ste adevărat că atingem cerul?
    Nimic nu este real
    Au spus păsaările paradisului
    Nu vedeti că-mi este teamă
    Spuneti-mi unde mă duceti!
    Iti vei da seama curând
    Au spus păsările paradisului
    Zburăm spre casă
    Zburăm spre casă
    Spre tărâmul ce l-ai stiut odată...
    Spre armonia ce era reală căndva
    Pentru o fetită ca tine...
    Zburăm spre casă
    Zburăm spre casă
    Dintr-o lume împietrită...
    Până ce inima-ti va fi vioaie si liberă
    Precum odată a fost menită să fie...
    Cum pot să merg inainte,
    Cândochii mi-se umezesc?
    Şterge-ţi lacrimile,sterge-ti ochii...
    Au spus pasarile paradisului
    Dar iată că timpul trece...
    Spuneţi-mi,cît timp mai trebuie să zburăm?
    Luna v-a apune,
    Soarele v-a răsări...
    Au spus pasarile paradisului
    Zburam spre casa
    Zburam spre casa
    Spre tărâmul ce l-ai stiut odată...
    Spre armonia ce era reala căndva
    Pentru o fetita ca tine...
    Dintr-o lume împietrită...
    Până ce inima-ti va fi vioaie si liberă
    Precum odată a fost menită să fie...
    Zburam spre casa
    Zburam spre casa
    Dintr-o lume împietrită
    Până ce inima-ti va fi vioaie si liberă
    Precum odată a fost menită să fie...
    Priveste lumina,
    Soarele diminetii te poate face mai înţelept
    Au spus pasarile paradisului


    Sorin si eu ador aceasta melodie ,o reascult cu plăcere mereu.
    Citatul lui Octavian Paler este demn de reţinut
    Doar gânduri bune pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  9. De toate învățăm toată viața.Cu cât știi mai mult, cu atât te îndoiești mai mult.
    Eu asta simt.

    RăspundețiȘtergere
  10. ALM Mulţam frumos ! Seara plăcută deasemenea !
    Lillee cred că aceste sentimente te leagă tot timpul de oamenii mai în vârstă . Nu te mai gândi că vei trece , este în legea firii şi-a vieţii să vină rândul fiecăruia , va trece îţî spun din experianţă , chiar dacă un gol în suflet va rămâne .
    Cuvintele din text se regăsesc în fiecare , cu siguranţă , suntem suflete cu toţii mai mult sau mai puţin. Seară senină !
    Tetris Nu este aşa ? profunde ... Seară senină !
    Iulisa Mulţam frumos pentru traducere ! Gânduri la fel de bune îţi trimit şi eu !
    Gina şi cu cât ştim mai mult cu atât mai mult suntem mai neştiutori . Seară senină !

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai postato din nou sau a revenit asa cum au promis....

    RăspundețiȘtergere
  12. Dar comentariile pauza tot nu a facut nimik...

    RăspundețiȘtergere
  13. Belea melodia....super tare...

    Seamana putin cu o melodie de-a lui:

    Demis Rousos - My Friend The Wind

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu ai gusturi rele in privinta muzicii.

    Bravoo...

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu aduce anul ce aduce clipa..am spui și eu o vorbă, cumva, se referă la ceea ce tocmai ni s-a întâmplat ieri.
    O zi frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoasa melodie, in rest, ar fi un sacrilegiu sa zic ca Paler e minunat, pentru ca ar fi un epitet prea mic...
    Iti multumesc pentru revenirea pe blogul meu, am sa te trec si in blogroll, sa ajung mai usor pe aici cand pot.
    Un week-end placut sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  17. se pare ca si-a revenit nea Blogspot , dar vad ca ne-a furat comentariile .
    Weekend senin si tihnit sa ai !
    Melodia?...o auzisem candva ...si mi-a intrat la suflet , acum am avut ocazia s-o adaug la favorite.
    Cat despre O Paler ?....cand am putin de putin timp de citit atunci las timpul acela pentru el .

    RăspundețiȘtergere
  18. Superbă melodie și cuvintele
    lui O.Paler!
    Un weekend plăcut,SoriN!
    http://www.youtube.com/watch?v=_Wamb00dSC8

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoasa melodie! De la Octavian Paler cu totii avem de invatat. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  20. Incertiutdini, Alm , Elena , Nicu , Teo , Cristi
    Vă salut ! Se pare că suntem iar în cărţi chiar dacă Blogger ne-a rupt căteva file , dealtfel foarte importante .
    Despre Paler , ce să spun , eu nu am cuvinte deajuns de mari pentru a vorbi de el.
    Melodia ? dacă vă spun că difuzoarele o ştiu pe de-rost , mă credeţi ? Îmi provoacă o senzaţie deosebită ce nu ştiu să o definesc .
    Vă mulţumesc de vizită şi cuvintele frumoase .

    Un weekend de vis vă dosresc !

    RăspundețiȘtergere
  21. Vorbe frumoase, muzică bună.....postare excelentă! Numai bine SoriN!

    RăspundețiȘtergere
  22. ARGUMENTE
    „Am învăţat că nu poţi face pe cineva să te iubească. "
    Ba eu cred ca se poate ;Comunicarea reprezinta un sistem de transmitere a unor mesaje care pot fi procesate mental. relatiile interumane duc la schimbari profunde in care increderea in sine se transforma in respiratie iar increderea in celalalt devine atat de puternica incat ii dezarmeaza capacitatea de a te dezamagi.
    "Tot ce poţi face este să fii o persoană iubită."
    Tocmai partea asta ma face pe mine sa cred ca o persoana care nu te iubeste, care nu te place, care nu are nimic cu tine, poate ajunge la un moment dat sa te cunoasca, sa te placa, sa te iubeasca, In fiecare dintre noi exista ceva capabil sa trezeasca iubirea… Depinde de noi… si in acelasi timp nu…

    "Am învăţat că trebuie să te desparţi de cei dragi cu cuvinte calde. S-ar putea să fie ultima oară când îi vezi."
    Este neplăcut să te gândesti ca va fi rău, este chiar dezarmant să stii că se poate oricănd sa pierzi pe cineva drag . Să încercăm să evităm situaţiile care provoacă suferinţă sau durere. De cei dragi intodeauna trebuie sa te desparti cu ,cuvinte calde indiferent de urmări

    "Am învăţat că sunt oameni care te iubesc, dar nu ştiu s-o arate."
    Sau nu vor sa o arate.
    Demonstratiile tin de ratiune, dar iubirea nu e rationala. Iubirea e iubire.
    Iubire se citeste in priviri si se simte. Daca el nu simte ca il iubesti, e posibil ca el sa nu te iubeasca.


    "Am învăţat că indiferent cât de mult suferi, lumea nu se va opri în loc pentru durerea ta."
    Nu există cuvinte suficient de intelepte care sa aducă vreun dram de alinare celor care au fost părăsiti, fie barbati, fie femei, Lumea , e formată din prietenii din jurul nostru
    Un prieten adevărat empatizează cu voi si vă intelege durerea.


    Am învăţat că scrisul ca şi vorbitul poate linişti durerile sufleteşti .
    Fiecare suferă mai mult sau mai putin, ţine de personalitatea fiecăruia, de modul de a percepe lucrurile,
    Scrisul,vorbitul poate linişti durerile sufleteşti ?
    Mai mult sau mai putin.

    "Am învăţat că oamenii la care ţii cel mai mult îţi sunt luaţi prea repede"
    Adevarata fericire nu va fi niciodată exterioara,căci tot ce avem in afara vom pierde.Sentimentele de bucurie si iubire pe care le purtăm in sufletul nostru ne aduc adevărata fericire.

    Am învăţat să iubesc ca să pot să fiu iubit. ”
    De multe ori în iubire unul iubeşte iar celalalt se lasă iubit
    Să nu cauţi vinovaţi.
    Să accepti lumea si oamenii aşa cum sunt.
    Lumea se naşte din iubire se umple de iubire,se stinge in iubire si devine iubire.

    RăspundețiȘtergere
  23. Cum am mai spus piesa muzicală o ador

    RăspundețiȘtergere
  24. Alice Mulţumesc ! Un weekend senin !
    Iulisa Mulţam frumos , pentru cuvintele frumoase ! mă bucur că-ţi place melodia ! Weekend de vis îţi doresc !

    RăspundețiȘtergere
  25. Comentariul meu s-a sters :)) Ce noroc pe capul meu...

    RăspundețiȘtergere
  26. Lillee din păcate toate s-au şters de peste tot , nu am reuşit în nici un fel să recupăr ceva .Cred că de fapt Google a avut probleme deoarece nu păstrează nici măcar el articolele de ieri . Acestea sau recuperat de către blogger printr-un back-up dar s-au pierdut comentariile.
    Dacă le-ar fi păstrat Google se puteau recupera comentariile din memoria catch a motoarelor de căutare dar nu , nimic. Pacat .

    RăspundețiȘtergere
  27. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  28. Daca ar fi sa aleg ceva ce ma caracterizeaza as alege asta :'Am invatat ca poti continua inca mult timp, dupa ce ai spus nu mai pot.'

    RăspundețiȘtergere
  29. să ai o zi minunată, asemeni cu pacea şi liniştea pe care o lasă cuvintele îngemănate cu muzica

    RăspundețiȘtergere
  30. Sa iubesti nu e nimic,sa fii iubit e ceva,sa iubesti si sa fii iubit e totul..!!!

    RăspundețiȘtergere
  31. CUm se numeste melodia ???

    RăspundețiȘtergere
  32. Răspunsuri
    1. Dacă ai fi citit şi comentariile sau doar ai fi trecut puţin peste , ai fi observat că doar cu un singur comentariu anterior comentariului tău era exact ce te interesa , dar hai să te ajut eu : Bird of Paradise - Peter,Sue & Marc
      şi nu doar atât hai să o şi găsesc pentru tine : http://www.youtube.com/watch?v=n-Onwg9WCdI

      Ștergere

>