Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

sâmbătă, 21 iunie 2014

Zambete de weekend


 *- Ei,tu! strigă un poliţist pe motocicletă, ajungând  maşina.
- Tu n-ai auzit că ti-am spus să te opreşti?
- Am auzit, dar mi s-a părut ca ai spus: "Buna dimineaţa, d-le senator".
- Nu-i aşa ca astăzi e o zi frumoasă, d-le senator? spune  cu un zâmbet poliţistul.



*

Medicina românească, pe primul loc în lume

Doctorul american:
- La noi în SUA,medicina e aşa de avansată, că scoatem un rinichi de la unu’,
îl transplantăm la altu’, şi după 6 săptămâni ăla deja îşi caută de lucru.


Doctorul german:
- E nimica toată! La noi în Germania, scoatem un plămân de la unu’,
îl transplantăm la altul, iar asta în 4 săptămâni îşi caută de lucru!


Doctorul rus:
- Nici o scofală! La noi în Rusia, luăm o jumătate de inima de la unu’,
o transplantăm la altul şi în 2 săptămâni amândoi îşi caută de lucru!

  Doctorul român:
- N-avem cu cine să ne comparăm! E nimic ce faceţi voi!
Sunteţi înapoiaţi rău faţă de noi!
La noi în România, treburile sunt atât de avansate, încât
am luat câţiva fără creier şi fără inima, i-am pus în fruntea
ţării şi a două zi toţi îşi căutau de lucru!



 *Patriarhia Româna este împotriva proiectului minier de la Rosia Montana.
Au si dânsii dreptate.
  Uitati-va doar la coroana de protocol a Preafericitului si o sa va convingeti ca aurul poate fi extras si prin rugaciune, nu doar cu cianuri.



*Ion îl întreabă pe Gheroghe:
- Gheorghe, câte cămăşi aveai pe timpul lui Ceauşescu?
- Două.
- Din ce?
- Din in.
- Şi acum câte ai?
- Una.
- Din ce?
- Din alea două.



*Două bătrânele s-au hotărât să meargă împreună în vizită la prietena lor Clementina.
Ajunse acolo au fost primite cu multă bucurie de ea şi au fost tratate cu o cafeluţă.
După ce au stat puţin de vorba Clementina le spune:

- Vai, dragele mele am stat atâta de vorba şi nu v-am făcut nici o cafeluţă.
Vin acum cu ea. Şi aşa, din uitare în uitare, le-a făcut vreo şapte cafeluţe, până să plece.

În drum spre casă, una din ele îi spune celeilalte:
- Ai văzut ce s-a sclerozat Clementina? Am stat atâta timp la ea şi nu ne-a dat nicio cafeluţă!

- Cum dragă ai fost la ea şi nu m-ai chemat şi pe mine?

* * *

Un comentariu:

  1. Primele bancuri sunt mai degraba o realitate! Ultimul banc cu batranelele l-am savurat pe deplin!

    RăspundețiȘtergere

>