Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

luni, 14 mai 2012

Monday Seven

Un zâmbet pt tine

1-Trebuie să iţi zic un secret…citeşte 5
2-Esti grăbit?…citeşte 8
 3-Esti foarte curios, nu-i aşa?..citeşte 9
4-Deci e aşa….cred că este mai bine să citeşti 16
5-Eu nu am curaj,aşa că citeşte 17
6-Mi-ar plăcea să-ţi povestesc,dar e mai bine să citeşti 16
 7-Iţi povestesc,dar…citeşte 2
8-E aşa de simplu…aşa că citeşte 4
9-Nu fii nervos,e simplu…citeşte 18
10-Incă nu, dar citeşte 19
11-Ai obosit? relaxează-te…citeşte 13
12-Deci am zis că….citeşte 3
13-Eşti foarte aproape de a afla…citeşte 20
14-Eşti o personă minunată ,iar zambetul tău este de-a dreptul frumos
15-Eşti nervos?…citeşte 6
16-Tu incă nu ţi-ai dat seama,aşa-i?….atunci citeşte12
17-Ah!!!Mi-e ruşine…citeşte.7
18-Nu stiu dacă o să inţelegi….citeşte 10
19-Citeşte 11 cu calm şi o să ştii…
20-Acuma iţi povestesc..citeşte 14 dar foarte incet..ok




natural



sigurantă


libertate


strălucire


inger


tristete



gând



Nu este un concurs, este doar blogging interactiv!
Alege şi publică intr-un articol, 7 fotografii  care te-au impresionat cel mai mult in săptămâna ce tocmai a trecut, ataşează câte un cuvânt pentru fiecare fotografie publicată in funcţie de ceea ce-ţi sugerează ţie fotografiile in cauză şi inscrie articolul la Monday Seven!
Schema e simplă:
7 zile- 7 fotografii-7 cuvinte

15 comentarii:

  1. Inspirata postare!Pozele sunt minunate,Multumesc pt zambet!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună SoriN!
    Sunt minunate pozele dar textul mi-a plăcut!
    Săptămână cât mai frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Puiul de tigru alb si catelusul sunt atat de frumosi... :)
    Toata postarea e deosebita de fapt. Mi-a placut mult si "jocul"-preambul :)
    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat Monday Seven... citeste 20 !!! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. macul...da...simt nevoia sa evadez...sa fug putin din viata mea...
    minunat rosu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar mi-a adus zâmbetul pe buze!
    Ultima imagine e preferata mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. "Libertate" arata super... si spune foarte multe..
    Zi frumoasa SoriN!

    RăspundețiȘtergere
  8. superbe imagini! puiul de tigru, macul însângerat... toate sunt emotionant de frumoase, dar... mai frumos este ca ne-ai adus zâmbetul pe buze :) Si tu eşti o personă minunată!

    RăspundețiȘtergere
  9. siguranţă, libertate, tristeţe şi gând mi s-au părut foarte sugestive şi încărcate cu emoţie. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  10. Libertate si siguranta! :) toate sunt frumoase, e adevarat! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos 7-le tau SoriN!
    Superbe toate, dar m-a impresionat foarte mult ultima!
    O zi asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu acest superb mac, mi-ai incantat ochii,mi-ai mangaiat sufletul cu micul tigru alb si mi-ai adus satisfactie inima prin generozitatea ta!
    Multumesc frumos!O zi plina de zambete!

    RăspundețiȘtergere
  13. multumesc pt zambet <3 <3 <3 zi faina:D

    RăspundețiȘtergere

>