Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

joi, 27 martie 2014

Reflexii în Oglinda




 


   Pur și simplu Isaac Cordal ”sculptează” chipuri umane în sita unor banale strecurători de ceai pentru ca apoi, amplasându-le pe trotuare să lase jocul de lumini și umbre să completeze opera de artă.


Recomandare
Dacă doresti să participi ,publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta ",(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
 "Reflexii in Oglinda"





10 comentarii:

  1. Eu am folosit-o acum in bucatarie.Imi lipseste acest talent,ca altfel cu ce as mai trebalui...PS -Te rog inscrie-ma tu ,nu reusesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. deosebit, oamenii au idei si iata ca le pun in practica :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Deosebit. Așa ceva nu am mai văzut! :) Salutări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate alegerile de azi!
    O zi placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ne arati intotdeauna lucruri interesante! :)
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cât de interesant... Imaginația omului este nemărginită, iar tu ne arăți desea lucruri inedite. Mulțumiri !

    Să ai zile frumoase, Sorin !

    RăspundețiȘtergere
  7. N-am vazut niciodata asa ceva. Sunt foarte frumoase si chiar omul are talent.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cate idei! E fascinant cum absolut totul in aceasta lume poate fi... aproape orice! :)
    Saptamana minunat sa o petreci!

    RăspundețiȘtergere

>