Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

luni, 7 octombrie 2013

Să acceptăm schimbarea

  Întotdeauna am sperat că lumina soarelui să-mi deschidă calea unei zile ai căror zori  să-mi spună,  mergi înainte, noi amintiri te aşteaptă,  I-a viata în braţe şi lasă-te purtat… asta fără să realizez că de fapt mă las purtat, că viata nu se schimbă de ieri, sau de azi, este într-o continuă schimbare, nu se opreşte niciodată, doar eu mă opresc….
  Şi e normal să apară şi probleme, până la urmă nu suntem perfect pregătiţi pentru orice. 

  Doar că în clipa în care apar probleme, avem tendinţa de a reacţiona ca şi cum ceva nu este în regulă. Iar de aici apar reacţii exagerate. E normal ca lucrurile să nu meargă perfect din prima,ni se întâmplă tuturor. Dacă văd   ce nu merge bine, rezolv şi merg mai departe.  E în regulă să apară şi probleme.. “Problema nu este că apar probleme",cum spunea cândva Theodore Rubin  Problema este să te aştepţi să nu fie aşa şi să crezi că atunci când ai o problema ceva nu e în regulă.”
   Totul se schimbă, trebuie doar să acceptm schimbarea!






Recomandare "Articolul participă la  jocul "Buna dimineata soare"! Dacă doreşti să participi , IULISA îţi dă mai multe detalii!.



4 comentarii:

  1. totul se schimba, chiar si noi ne schimbam. ne schimbam atitudinea, ne schimbam actiunile, ne schimbam alegerile in fiecare zi. pana la urma, asta inseamna "a trai".

    RăspundețiȘtergere
  2. Singurul lucru care nu se schimba in Univers e schimbarea! :) Roata vesnic se invarteste!
    Saptamana minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
  3. "mă schimb deci exist!" :)
    Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai mare dreptate! trebuie doar sa avem grija sa nu uitam cat de frumoasa este viata, zi de zi, sa nu pierdem frumusetea in vartejul zilnic :)

    RăspundețiȘtergere

>