Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

duminică, 20 octombrie 2013

Happy weekend

 Caii sunt printre cele mai iubite animale din lume si multi dintre ei ne atrag atentia datorita parului lor extraordinar de frumos pe care il au. Cu siguranta, orice domnisoara ar fi geloasa daca ar vedea pozele de mai jos!


Zâmbete


La o partidă de vânătoare, un bărbat elegant din Stockholm împuşcă o raţă. Pasărea cade însă în ograda unui fermier, care susţine că vânatul îi aparţine.
- E pasărea mea, insistă orăşeanul.
Fermierul sugerează să fie tranşată disputa în stil vechi, cu un "şut neaoş":
- Eu îţi trag un şut cât pot de tare , apoi tu faci la fel cu mine. Cine urlă mai puţin ia pasărea.Bărbatul e de acord. Fermierul îi trage un şut straşnic în părţile sensibile. Când îşi revine, orăşeanul şopteşte cu greu:
- Bine. Acum e rândul meu.
- Lasă, zice ţăranul. Poţi să păstrezi raţa.


Plimbându-se printr-un bâlci, un bărbat ajunge la cortul unei ghicitoare. Gândindu-se că se va amuza straşnic, omul intră în cort şi se aşază.
- Văd că eşti tatăl a doi copii, spune ghicitoarea, privind în globul de cristal.
- Aşa crezi tu, replică dispreţuitor bărbatul. Sunt tatăl a trei copii.
- Asta s-o crezi tu!, zice ghicitoarea.

Un jurnalist intreaba directorul unei case de nebuni:

- Care este testul ce se efectueaza pentru a externa un bolnav?
- Umplem cada cu apa, punem alaturi o lingura si o cana. Ii cerem pacientului sa goleasca cada de apa. Jurnalistul, zambind, spune:
- Orice om normal ar lua cana.
- Nu, un om normal ar scoate dopul de la cada ...


Doctorul: "Mi-aţi ascultat sfatul şi aţi dormit cu fereastra deschisă?" Pacientul: "Da".
Doctorul: "Deci v-a dispărut complet astmul de care sufereaţi?"
Pacientul: "Nu, dar mi-au dispărut ceasul, televizorul, iPodul şi laptopul".

- Aseară m-am trezit, iar tu nu erai alături. Unde ai fost dragule?
- Dar tu unde te-ai trezit dragă?


"Articolul participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 41."
 
 

7 comentarii:

  1. Bună SoriN!
    Super toate glumele!
    Mulțumesc pentru porția de zâmbet!
    O duminică frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))
    mulţumesc, duminică plăcută, Sorin!
    cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  3. S-a mai dus un week-end. Călătorii se întorc obosiți la casele lor și îl așteaptă pe următorul. Mai este mult până atunci? că ăsta a trecut prea repede.
    Să ai o duminică liniștită și faină din ce a mai rămas.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumosi caii tai . Din pacate eu am vazut unii acum cateva zile tare murdari si cu coama taiata !
    Glumele faine!
    O duminica buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bune glumele de week-end...
    O femeie cuminte, se trezeste dimineata...si pleaca acasa...

    RăspundețiȘtergere
  6. Azi am intalnit niste cai la caruta.N-am scapat prilejul sa-i pozez.Glumele bune si haioase.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vreau si eu codite ca ale acelui cal :)
    Glumele sunt excelente. Replica "Dar tu unde te-ai trezit dragă?" e total neasteptata :))
    O seara buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere

>