Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

sâmbătă, 12 octombrie 2013

Happy weekend

 TomTato 

 
   TomTato este o plantă hibrid, care poate produce în acelaşi timp în jur de 500 de roşii cherry, dar şi cartofi albi. A fost lansată în Marea Britanie şi costă 15 lire sterline (în jur de 80 de lei).
 Compania Thompson & Morgan, care comercializează plantele, a precizat că acestea sunt altoite de mână şi nu sunt rezultatul manipulării genetice. Compania a mai spus că roşiile sunt mai dulci decât cele care se găsesc în general în supermarketuri.

Seminţele profesionale de legume pot fi cultivate afară, dar şi în interior, în ghivece de dimensiuni mai mari.

   Plantele hibrid care fac şi roşii, şi cartofi au apărut în urmă cu mai mulţi ani, dar abia acum ele pot fi produse la scară comercială.







 Portrete comestibile !

Un blat de pizza, sos de roşii , brânză,etc – cam acestea sunt ustensilele de lucru ale unui artist ce face portrete comestibile. Se laudă cu o colecţie impresionantă de chipuri ale celor mai îndrăgite vedetele din întreagă lume.




  Domenico Crolla se pricepe de minune să picteze  pe blatul de pizza  cu sos de roşii.
  Rihanna, Tom Ford, Marylin Monroe sunt doar câteva dintre celebrităţile pe care le-a făcut la cuptor.
   Ce ai face dacă ar veni la pizzeria ta preferată să zicem :
pizza Cluj
 ai comandă o pizza tradiţională,cu chipul tău?





 Cel mai probabil, bucăţele astea sunt foarte gustoase, dar parcă nu te înduri să le mănânci! 


Zâmbete


Se spune că în zilele noastre nu au mai rămas bărbaţi adevăraţi. Dar nu este adevărat. Chiar astăzi, de exemplu, am văzut un bărbat, care ţinea o umbrela deasupra soţiei sale, în timp ce ea schimba roata la maşină.


- Care-i diferenţa dintre copilul tău şi soţ?
- Aproape niciuna, doar că pe soţ nu poţi să-l laşi singur cu bona!

De ce bancurile cu blonde sunt aşa de tâmpite?
Numai aşa pot fi înţelese de bărbaţi.

De ce au nevoie bărbaţii de reluări la fazele sportive?
Pentru că după 30 de secunde ei uită tot ce s-a întâmplat.

Cercetătoarele au descoperit de ce a rătăcit Moise 40 de ani prin deşert cu poporul lui Israel:
- Un bărbat nu întreabă niciodată care e drumul cel bun.

Care este diferenţa dintre un bărbat şi o ceaşcă de cafea?
- Nici una: amândouă te fac nervos.


O femeie se duce la Poliţie însoţită de o prietenă.
- Domnule poliţist, am venit să reclam dispariţia soţului meu şi vreau să mi-l aduceţi înapoi.
- Bine, doamna, pentru început vă rog să-l descrieţi.
- Păi, soţul meu este un bărbat înalt, frumos, sportiv, inteligent, un soţ şi-un tată exemplar.
La care intervine prietena:
- Cum, tu, ştii bine că bărbatu-tău e mic, gras, chel, beţiv şi neserios!
- Da' ce, am zis eu că pe ăla îl vreau înapoi?

"Articolul participă la  jocul HAPPY WEEKEND! "

12 comentarii:

  1. acum cateva saptamâni am aflat despre TomTato (http://dragosteoarba.blogspot.de/2013/09/rosii-sau-cartofi.html). Picturile pe blatul de pizza sunt absolut colosale!
    mi-au placut glumele pe care le-ai prezentat :)) superbe! numai cel cu cafeaua care te face nervos nu sunt de acord ;)) Beau cel putin patru cafele pe zi... ;)
    Un weekend vesel iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Sorin!
    Frumos articolul tău!
    Mi-a plăcut foarte mult!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Să ai parte de un Weekend liniștit și fain.

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) Sunt inca sub impresia glumelor foarte bune. :))
    De acele pizza si mie mi-ar fi mila sa le mananc :)
    Happy weekend iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am ras cu lacrimi! La aia cu Moise chiar am avut o revelatie...si daca este adevarul? Iti dai seama cum a intrat in legenda?

    RăspundețiȘtergere
  6. hmmm... scuturați rău (sau bine?) bărbații pe aici! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) Foarte funny toate bancurile, stiam doar 2 dintre ele :)) Despre tomtato aflasem recent, iar despre pizza aia...clar as vrea una cu chipul meu. Nu neaparat pentru a o manca imediat, dar as vrea sa'mi vad fata de o pizza:)) I'as face o poza si dupa probabil as si manca din ea, daca se strica nu mai are niciun farmec fata mea acolo, nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiam despre cartofii-rosii, foarte interesant! Intreaga postare e la superlativ! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  9. Stirea cu TomTato o mai auzisem dar nu i-am dat importanta, crezand ca este doar un experiment si este doar ceva ciudat... Acum aflu ca poate fi cultivata in mod obisnuit si pana la urma producatorii vor fi tentati de rezultate...
    Pizza... yummy.... arata tare bine, indiferent de ornament
    Happy Weekend

    RăspundețiȘtergere
  10. Glumele le-am savurat,dar o pizza cu un chip pe ea....nu as manca,poate a unui dusman.

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, mi-ar placea sa-mi mananc mutra! :)) Mai ales dupa o zi in care mi-a tunat si mi-a fulgerat! :)
    Bancurile sunt haioase! De "doi in unul" - rosii-cartofi - aflasem, la Elly. Mi-ar placea asa ceva in gradina - dar mai intai sa-mi fac rost de gradina!
    Seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere

>