Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Happy weekend

   În curând, toate lucrurile pe care obişnuiam să le facem în zilele  vară ,vor fi doar nişte amintiri ce ne vor încălzi sufletele în zilele răcoroase ce vor urma.
   Deşi îmi place enorm cum se îmbracă natura toamna, am o oarecare nostalgie,din adolescenţă am avut întotdeauna nostalgia verii ce trece
   După culorile vii, amestecate, vesele,soare fierbinte şi apus cu cer violet!
   Toamna va picta în peisaje de vis toată natura,în culori galbene ,aramii şi ruginii, culori fascinante, în fată căreia vara va pierde  totuşi bătălia.

 .


 Zâmbete de  weekend






Tânăra soţie îi trimite de la spital o telegramă soţului:
  "Scumpul meu Petre, alaltăieri s-a născut îngeraşul nostru de băiat.

E dulce, dar din păcate eu nu am lapte, aşa că am fost obligată să angajez o doică de lapte din Grenada. 
Eu n-am nici o vină, dar se pare că din cauza că ea este negresă, pielea copilului s-a închis la culoare şi este aproape neagră. 
Te iubesc şi abia aştept să vin acasă cu odorul nostru."
   Telegramă lui Petre către mama lui, proaspătă bunic
ă:
"Dragă mam
ă, Anca a născut alaltăieri un băiat. 
Totul a decurs bine, dar ea neavând lapte, a fost obligată să angajeze o doică de lapte din Grenada care este negresă. 
Cum a început să alăpteze copilul, pielea lui delicată a devenit neagră. Anca n-are nici o vină că n-a găsit o doică albă. 
Te sărut cu drag, fiul tău Petre."
  Telegramă mamei către Petre:
  "Dragă Petrişor, mă bucur că sunt bunica şi v
ă felicit. Pot s-o înţeleg pe Anca, pentru că eu am fost exact în aceiaşi situaţie când te-am
 născut.          
    N-am avut lapte şi a trebuit să te hrănesc cu lapte de vacă. 
Eu n-am nici o vină că ai ieşit un bou..."







Întrebare: - Ce credeţi, cine sunt mai inteligenţi: femeile sau
bărbaţii?
Răspuns: - Desigur, femeile! 

Aţi văzut vreodată o femeie care să se căsătorească cu un bărbat numai pentru faptul că alesul sau are picioare lungi?




Un beţiv mergea pe stradă. La
un moment dat se opreşte în faţă unei pancarte publicitare. Se uită...
se uită... şi la un moment dat zice:

- La viaţă mea, beţi criţă am văzut, 
beţi morţi am văzut, 
dar beţi pepsi?! - Niciodată!

 

"Articolul  participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 35 ."

8 comentarii:

  1. Trebuie sa ne incredem in instinctele cainilor! :))
    Faine bancurile! Si cred in instinctele cainilor! :)
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))
    Doi colegi stau de vorba:
    - Ai auzit? A murit sefu'
    - Da. Si ma tot intreb cine a mai murit odata cu el.
    - De ce?
    - Pai scria in anunt ca "odata cu el a murit unul dintre cei mai capabili angajati ai firmei noastre..."

    RăspundețiȘtergere
  3. Să ai un weekend liniștit și fain.

    RăspundețiȘtergere
  4. La primul, cu copilul colorat, sa stii ca e posibil...Daca ii dai copilului mic mai mult suc de morcov in fiecare zi, i se face pielea portocalie. Vorbesc serios!

    RăspundețiȘtergere
  5. Toti ramanem cu nostalgia verii, dar si toamna are frumusetea ei...
    Mi-a placut bancul cu inteligenta :))
    nu numai ca e un banc, dar e un adevar... :))
    Happy Weekend, Sorin!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ha, ha! "Beţi Pepsi" - tare de tot gluma! Şi celelalte la fel. O porţie bună de râs, pentru o zi cu voie bună.

    O duminică frumoasă, dragă Sorin! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bun raspunsul mamei catre fiu-sau Petre. Era sa zic catre boul Petre... :))
    Foarte bune toate si mi-a placut si ca ne-ai amintit de celebrul clip cu catelul ;)
    O seara cat mai placuta!

    P.S.- Am fost plecata, de abia acum reusesc sa va vizitez.

    RăspundețiȘtergere

>