Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

duminică, 20 ianuarie 2013

Life in Pictures


Vreau să vină primăvara

 
  Nerăbdarea mă face să-mi doresc ca timpul să zboare şi să mă trezesc într-o dimineaţă de primavara c-un soare călduţ bătându-mi în geam şi cu cântecul turtureleor la streaşina casei.
     Dar cine nu-şi doreste să vină primăvara?

RecomandareDacă vrei să faci cunoscută si altora această provocare, crează pe blogul tău un link spre Life in Pictures , provocare adresată tuturor de Costin

27 de comentarii:

  1. Frumoasa imagine. Salutari din Brasov!

    RăspundețiȘtergere
  2. Saraci gugustiuci!
    Si aici ninge si e ger!
    Vreau si eu primavara.... :))
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Minnie!
      Dar cine nu-şi doreste să vină primăvara?
      Numai bine,deasemenea!

      Ștergere
  3. imaginea e tare frumoasa iar ei stau acolo cumintei si rebegeti de frig...
    daaaa,sa vina mai repede primavara :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu te grăbi.
    Timpul odată scurs nu se mai întoarce iar cel care tocmai a venit nu se dilată.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Tiberiu!

      Nu timpul ,vreau să treacă .
      Doar primavara sa revină ,
      Să uit de ger si promorocă,
      S-aud cum zumzaie in floare o albină!

      Multe salutari!

      Ștergere
  5. Primăvara este cel mai plăcut şi cel mai induioşător anotimp, de nu am cuvinte să-l descriu asa cum se cuvine, este anotimpul cu cea mai multă miscare de aceea, il iubesc.
    Până atunci, visăm la momentul acela când, poate într-o noapte, o fermecată ninsoare de petale se va isca din senin şi primăvara îşi va împodobi ramurile verzi cu flori de sânziene şi liliac.
    Duminica să-ti fie senină si plină de bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună SoriN!
    Superbă imagine!
    Și eu vreau să vină primăvara...!
    O duminică cât mai frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai e puţin, dar acum parcă iarna e mai grea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Tare-mi place acest cuplu !
    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasa imagine!
    Apropo de rugamintea ta, uite, iti promit ca o sa vina primavara! Promit!
    Seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam fain ,esti tare generos!:))
      Numai bine si spor maxim !

      Ștergere
  10. frumoasa imagine, doar ca eu sincer nu vreau sa vina primavara.. mie imi place iarna cu albul ei..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-ar place mult daca ar fi doar albul ei ,dar ce ne facem cu prea multa zapada si de-ar fi doar atat!?
      O searã cât mai plãcutã îti doresc!

      Ștergere
  11. Nu iti trebuie intotdeauna caldura de la o sursa fizica, este indeajuns sa ai langa tine un suflet cald.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumoasă e! Fotografia!
    Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumos stau, se uită la lume de sus şi povestesc ca un cuplu :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce drăguțe sunt bietele turturele în zăpadă ! Și eu vreau să vină primăvara. Vrăbiuțele mele s-au rebegit de tot !

    RăspundețiȘtergere

>