Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

vineri, 23 noiembrie 2012

Reflexii în Oglinda

Locul din Romania pentru care ne invidiaza tot mapamondul


Delta Dunarii este mereu fascinanta. Ne uimeste de fiecare data si ne da un sentiment de mandrie pentru ca suntem romani.

  Hotel Plutitor Sageata Apei – Delta Dunarii,amplasat in inima Deltei Dunarii in mijlocul unor peisaje mirifice



  Un ţinut exotic cu peste 1200 de specii de copaci şi plante, cu cea mai bogată faună ornitologică de pe continent (mai mult de 300 de specii, printre care colonii unice de pelicani) şi ihtiologică (reprezentată de cc 100 de specii, din care amintim heringul de Dunăre şi sturionii, de la care se obţine preţiosul caviar).


Recomandare
Dacă doresti sa participi ,publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta ",(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
 "Reflexii in Oglinda"

25 de comentarii:

  1. imagini minunate,unice...
    felicitari Sorin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase imaginile tale! Chiar îmi era dor de delta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Delta Dunării e minunată, e superbă, dar eu prefer să o văd doar la televizor sau în fotografii. Am avut o experiență îngrozitoare cu țânțarii din Deltă, pe care nu am putut să o uit.
    Până și păsărele astea care zboară după cursor mi-au amintit de ei ! :)
    E drept însă că reflexiile în oglinda apei atât de liniștite sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai perfectă dreptate și se reflectă superb în apa curată! O zi minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. De cand tot zis ca ma duc si eu in Delta, a trecut ceva timp. Oricum, imi influentezi deciziile (in bine). O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mã bucur cã te-am încântat !Nu o sa-ti para rau!
      O searã cât mai placutã îti doresc!

      Ștergere
  6. Delta e superba si e normal ca Romania sa fie invidiata pentru acest colt de paradis.
    N-am ajuns in Delta dar am vazut-o mult in imagini sau filmari.
    Frumoase fotografii si reflexii!
    O zi placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici farmecul specific zonei , încânta întotdeauna sufletul calatorului de pretutindeni.O searã seninã îti doresc si eu !!

      Ștergere
  7. Sunt superbe imaginile! Si Delta e superba! Sa locuiesc in zona nu mi-ar placea, dar sa stau un timp pe acolo, da...
    Lebedele sunt frumoase! Iar daca aceia sunt puisori de lebada cred ca mi s-au cam sters informatiile: nu-mi aminteam sa fie altfel decat albi - sau galbeni - pui fiind... ups!
    Succese!

    P.S. M-am jucat ceva timp pe aici - miscand cursorul! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Avem adevarate monumente ale naturii...
    eu am un mare regret ca nu am vazut Delta... dar cine stie?
    Excelenta editie! La mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună SoriN!
    Excelente poze,îmi plac mult!
    Prin tine am văzut și eu o bucățică din Deltă!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. N-am fost niciodata in Delta Dunarii, tot zic ca tre' sa ajung odata. Cred ca este tare fain. Foarte frumoase fotografiile si reflexiile in apa...minunat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Fara sa stiu ce ai pus tu...
    Se pare ca ne-am gândit la acelasi loc minunat!! Asta da, telepatie!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna Sorin,intradevar Delta Dunarii este fascinanta!Imaginile alese de tine sunt deosebite!
    O seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. superbe momente ai retinut in fotografii!
    ultima data cand m-am plimbat pe aceste ape a fost iunie 2012 :)
    un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  14. Bun găsit, dragă Sorin! Ce frumoase locuri şi ce imagini reuşite ne-ai adus aici!
    Am ajuns mai târziu pe aici. O răceală rebelă mă tot "bucură" de câteva zile.
    Numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Am facut nori de zapada pe ecran, focuri de artificii, stelute mii si mii, am intrat in atmosfera iernii si a fulgilor de nea si era sa uit sa scriu cat de mult mi-au placut minunatele poze din Delta :)) Superbe locuri avem!

    RăspundețiȘtergere
  16. Stiu ca sunt mai vechi pozele...dar sunt imagini pe care le-am vazut in oglinda mea ...retrovizoare.

    RăspundețiȘtergere

>