Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

luni, 7 mai 2012

Monday Seven

7 Citate

1.Dacă tu ai un măr şi eu am un măr şi facem schimb de mere, atunci tu şi eu vom avea în continuarea un măr. Dar dacă tu ai o idee şi eu am o idee şi le schimbăm între ele atunci fiecare dintre noi va avea două idei 

 George Bernard Shaw

 2.Timpul este mai valoros ca şi banul. Aveţi posibilitatea să obţineţi mai mulţi bani, dar nu se poate obţine mai mult timp.

 jim Rohn

3.Dragoste adevărată nu înseamnă să găseşti aceea persoană cu care să trăieşti ci să găseşti aceea persoană fără de care nu poţi trăi.

4.Pentru cei mai mulţi dintre noi, marele pericol nu este că ţintim prea sus şi nu reuşim, ci că ţintim prea jos şi reuşim
Michelangelo

5.Diferenţa dintre MITă şi DAR? 

Un DAR este atunci când cel care primeşte spune: “Mulţumesc!”, iar cel care dă spune: “Să nu mai vorbim despre asta!”O MITă este atunci când cel care dă spune: “Mulţumesc!”, iar cel care primeşte spune: “Să nu mai vorbim despre
asta!”.    
6.Fă ceea ce îţi spune inima că este corect să faci,pentru că oricum vei fi criticat. Vei fi condamnat indiferent ce vei face. 
  Eleanor Roosevelt

7.Prietenia e lucrul cel mai greu de explicat. Nu este ceva ce se poate învăţa la şcoală. Dar dacă nu ai învăţat ce înseamnă prietenia înseamnă că nu ai învăţat nimic. 

 Muhammad Ali


apus 

fram

 moment

hublou

abstract

calator

lene 


Nu este un concurs, este doar blogging interactiv!
Alege şi publică intr-un articol, 7 fotografii  care te-au impresionat cel mai mult in săptămâna ce tocmai a trecut, ataşează câte un cuvânt pentru fiecare fotografie publicată in funcţie de ceea ce-ţi sugerează ţie fotografiile in cauză şi inscrie articolul la Monday Seven!
Schema e simplă:
7 zile- 7 fotografii-7 cuvinte

26 de comentarii:

  1. O saptamana cat mai buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună SoriN!
    Sunt superbe pozele !
    Citatele la fel,3 mi-a rămas în memorie!
    o săptămână frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. nici nu stiu ce sa comentez. :) Citatele mi-au placut foarte mult iar fotografiile la fel. Excelenta imaginea cu melcul. iar pisicine sunt printre preferatele mele. Sunt expresia vie a jucariei, a vitalitatii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru apreciere,gabrielailies! Seară placută îti doresc!

      Ștergere
  4. Citatele de azi sunt memorabile. 3 si 7 mai ales.
    Iar ca imagini: Fram e mortal, Abstract e minunat, iar Calatorul si Lenea sunt puse exact unde trebuie...:)
    O zi placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu tot respectul mulțumesc pentru apreciere,elly
      Seara faina si tie!

      Ștergere
  5. "Pentru cei mai mulţi dintre noi, marele pericol nu este că ţintim prea sus şi nu reuşim, ci că ţintim prea jos şi reuşim" - atat de adevarat!
    Fotografiile m-au lasat fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona Te salut, cu respect !
      Un foarte mare mulțumesc !
      O seară senină îți doresc
      !!

      Ștergere
  6. Interesante citate, frumoase fotografii! Felicitari, Sorin! O seara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. "apus" si "calator" sunt geniale ;)) felicitari ai ales perfect

    RăspundețiȘtergere
  8. Cel mai frumos lucru dintre toate:"apus" si "hublou".
    Superb! :)
    Imaginile sunt deosebite, iar citatele – balsam pe suflet,
    delicata serie de imagini si cuvinte!
    Le-am privit cu placere.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. citate selectate cu multa grija, asa, sa placa sufletului... Fotografiile, o delectare pentru ochi... O postare de nota 10+!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Carmen, esti generoasă !
      O seară cât mai placută îți doresc!

      Ștergere
  10. Ai oferit privitorilor un motiv în plus de reflecţie asupra uneia dintre multele modalităţi de a da expresie vizuală fascinaţiei trăite în faţa miracolului vieţii şi deasemenea şi un plus de lectură meditativă
    citate,imagini ,totul la superlativ!
    Toată stima şi admiraţia mea!
    O noapte senină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cerasela,un foarte mare multumesc, pentru apreciere!
      O seară bună
      !

      Ștergere
  11. Multumesc pentru aceste imagini si "cuvintele potrivite" in aceasta prezentare, din care frumosul iese la iveala si da buzna in sufletele cititorilor!
    O seara frumoasa!
    Iti multumesc ca existi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AnonimMulțumesc frumos !
      Calde salutări desemenea !
      Mă bucur că te-am încântat!

      Ștergere
  12. Am rămas încă cu primul citat în mninte! Nu m-aş fi gândit la asta! Mă bucur că am aflat!
    Seară faină! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Pătrăţel!
      O seară cât mai plăcută îti doresc!

      Ștergere

>