Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

marți, 29 mai 2012

Intre Ploaie şi Nori

  Mi-am luat gândurile  cu aromă de plictis ,să le plimb pe străzi, într-o dimineaţă incertă între ploaie şi nori.Parcă mâine începe o nouă lună şi văd doar înnorări şi ploi. Muzica îmi stârneşte amintiri, îmi aleargă prin cap dintr-o parte în alta şi mă face să visez.
  Nici nu s-a arătat soarele , că mi-a şi fugit gândul la vacantă de vară! Era soare afară şi viitorul visa lin şi senin.
  Am găsit zilele trecute un video  pe care trebuie să-l împart şi cu voi. Poate îl ştiaţi, poate nu. Oricum ar fi îmi place  muzica!
  Acum însă n-aş putea să spun unde voi merge in vacantă.Rămâne de văzut ce va fi.În fond, de ce anume mai pot fi sigur azi? Sunt incapabil să dau un răspuns cinstit.




 Chiar dac
ă nu suntem in povesti,unde domniţele sărbătoresc in fiecare zi,iar prinţii vin pe cai albi,avem măcar voie să visăm.

O zi frumoasă pentru fiecare cu multe  zâmbete şi soare!

8 comentarii:

  1. Ah.. ce dor de duca imi faci, de vara, de libertate, de vacanta, de cort, de dragoste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred cã fiecare dintre noi ne gândim la vacantã, mai ales cã se apropie cu pasi repezi aceastã perioadã.
      O searã cât mai plãcutã îti doresc
      !

      Ștergere
  2. intre ploaie si nori visele sunt in culori...
    si la mine a prins melodia :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara Sorin!
    Ce dor imi e si mie de soare ,de vacanta ,de munte .Mi-ai adus un strop de soare in fuflet si iti multumesc pt asta.
    De fiecare data cand vin aici in "casuta" ta m-i se umple sufletul de bucurie si frumos!
    Seara excelenta îti doresc,iti multumesc ca existi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cerasela ,te salut cu respect!
      Multumesc frumos pt apreciere si pentru cuvintele deosebite!
      Mã bucur cã te-am încântat!
      O searã bunã
      !

      Ștergere
  4. Si eu m-am săturat de atata ploaie .Articolul tău m-a ajutat pt cateva momente să uit de vremea mohorată şi să visez la vacantă.
    Un cer senin şi fără ploaie iti doresc şi tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos Anda!
    Sã ai o zi norocoasã!

    RăspundețiȘtergere

>