Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

duminică, 20 noiembrie 2011

Life in Pictures,

Ideea a plecat de la CostiN

Little Pony

Copil ca tine sunt si eu,
Si-mi place sã mã joc si mie!

Recomand şi ...

27 de comentarii:

  1. ce fotogradfie fantastică!
    Mama și copilul,minunat !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. si ce ai putea sa-ti doresti mai mult?

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună SoriN!
    Superbă poza!
    O duminică minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine a facut poza asta se poate comsidera fericit.
    Duminica placuta sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  5. O fotografie mai presus de cuvinte ! Minunata ! Felicitari, SoriN, fie p[entru realizare, fie pentru alegere.
    PS AI un ping la Lecturi.

    RăspundețiȘtergere
  6. cum asa? e superba!!!! o zi faina...

    RăspundețiȘtergere
  7. m-a emotionat teribil fotografia...nu am mai vazut asa ceva...definitiva tandrete :)
    felicitari pentru postare Sorin :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Superba fotografie! Mi-ai inseninat ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Atat de dulce!!! Extrem de emotionant si induiosator! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai ce simpatica imagine!!!! Superbi sunt!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Excelentă imagine! Atâta frumuseţe... Mereu îmi plac fotografiile descoperite de tine!

    RăspundețiȘtergere
  12. E superba! O zi cat mai placuta alaturi de cei dragi iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Vaai cat de frumos! Aceasta fotografie poate atinge pe orcine...

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoasa fotografia!...ne place si noua,celor trecuti de mult de copilarie,sa ne jucam,sa devenim copii....

    RăspundețiȘtergere
  15. Vai cate e de frumoasa poza asta! Felicitari pentru alegere SoriN, superba! O duminica frumoasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. fascinant!
    e atât de drăgălaș micuțul...

    RăspundețiȘtergere
  17. Cred ca vroia sa ii fure iarba din gura, dar nu stia cum sa ajunga la ea.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce cai frumosi !!! In culoarea scortisoarei ...

    RăspundețiȘtergere
  19. tu1074
    Mulţumesc frumos !

    Cypy
    să-i îngrijeşti ,să-i creşti ,să fie ai tăi , să te bucuri de ei cu alte cuvinte . Păi nu ?

    Elena
    Mulţumesc frumos !
    O săptămână minunată !

    Doru
    Multumesc !

    Fetiţa junglei
    Cu siguranţă , nu ştiu cine este eu doar am „furat-o” şi tot m-am bucurat .
    O săptămână minunată !

    Zina
    Mulţumesc frumos cu mult respect !
    Mulţumesc şi pentru pung deasemenea !

    Geanina
    Mulţumesc ! o săptămână frumoasă deasemenea !

    RăspundețiȘtergere
  20. Pandhora
    Mulţumesc frumos ! ştii am avut ocazia să fiu în aproape unui mânz şi îţi pot spune că sunt teribil de jucăuşi şi nebunatici , iar în preajma cailor ai un sentiment aparte admirând mărimea şi blândeţea lor .

    Cristi
    Mulţam frumos !

    Diverse
    Mulţumesc ! Îmi pare bine ca am putut creea o asemenea plăcere .

    Ştefania
    Mulţumesc frumos !

    RăspundețiȘtergere
  21. Alice Georgiana
    Mulţumesc ! o săptămână minunată deasemenea !

    Max
    Nici nu ţi închipui ce m-a bucurat afirmaţia ta , îţi mulţumesc frumos !

    Robert
    O zi plăcută şi senină îţi doresc!

    Luiza-Cristina
    Mulţumesc frumos!

    Lumi
    Mulţumesc pentru felicitări ! O săptămână minunată !

    Ema
    Dar suntem şi vom fi copii toată viaţa , maturizarea e doar o situaţie , o cerinţă a societăţii . Sufletul nu poate fi schimbat !

    Cris-Mary
    Mulţumesc frumos ! O săptămână minunată !

    RăspundețiȘtergere
  22. Chat Online
    Am răspuns . Aştept .

    Ramona
    Acuma , una sigur este drăgalaşă , căci cel mai mic nu sunt sigur dacă-i drăgălaş sau drăgălaşă.

    Cristi Naghedea
    Mulţumesc ! Aşa este .

    Costin
    Păi , eu nu cred că voia să i-o fure căci instinctul matern e mai puternic la ei , cred că avea un chef nebun de joacă .

    Dani
    Aşa este , mie îmi plac cei albi şi cei negri , au un ceva aparte , dar nici aceştia nu sunt mai prejos .

    RăspundețiȘtergere
  23. O, da! Îmcă mă mai simt ca un ponei uneori. De fapt e dorinţa ed a rămâne mereu copil!

    RăspundețiȘtergere

>