Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

luni, 24 octombrie 2011

Dorinţe


    Căutăm și avem nevoie de liste întregi de dorințe de tot felul , ne străduim să modificăm situațiile și oamenii în așa fel încât să se potrivească gusturilor noastre . Este nevoie să reușim căci altfel ne cuprinde teama și frustrarea .Paradoxal abia când ajungem să nu ne mai dorim nimic de la ziua de azi și mai ales de la ziua de mâine abia atunci vom înțelege adevărata valoare a existenței . Dar nu suntem construiți spre a năzui ? nu vrem mereu mai mult , mai bine , mai ușor ? recunoștința în cazul asta întârzie să apară deși cu siguranță scapi ceva din vedere pentru că aproape întotdeauna motiv de recunoștință este .
     Dorința proprie îndeplinită hrănește stima de sine formând legături sociale .


 Tot restul nu e decât autosugestie, la bine și la rău.

 Este foarte important să te respecți pe tine însuți!






12 comentarii:

  1. Bun[ SoriN!
    Frumoase gânduri și
    melodia este superbă!
    Îți doresc o seară și
    o săptămână plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, mai intai trebuie sa te respecti pe sine insuti pentru a-i putea respecta apoi pe cei din jurul tau.

    RăspundețiȘtergere
  3. dorinta de a merge mai departe,de a face una sau alta fara a-i leza pe altii ar trebui sa ne dea adevarata valoare a existentei...

    RăspundețiȘtergere
  4. *ELENA* Mulţumesc frumos !
    O săptămână frumoasă precum colţul tău de Paradis , îţi doresc !

    RăspundețiȘtergere
  5. Pandhora şi acesta este un punct de vedere şi da ai dreptate deşi oricum ar fi dacă nu îi lezezi pe ceilalţi percepi valoarea .

    RăspundețiȘtergere
  6. Este important, aşa este, dar asta nu înseamnă "autoflagelare" (mă rog, poate nu e cel mai potrivit cuvânt...). Cu cât lista e mai mare, cu atât ai şanse să umbli după cai verzi pe pereţi, iar necazurile aşteaptă aici, imediat - după colţ, să te pleznească... Paşii mai mărunţi, cu alternative clare, sunt mai uşor de parcurs. Părerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ideea este Max să ştii cât , cum şi ce vrei şi atunci chiar nu contează cantitatea căci sigur calitatea va prima bine , în funcţie de calităţile celui ce le vrea . Eu nu cred că , despre oricine am vorbi , nu şi-ar dori nimic mai mult , indiferent de ce formă materială ori nu , a dorinţei am vorbi .

    RăspundețiȘtergere
  8. SoriN,.
    Știi ce cred eu? nimeni nu schimbă pe nimeni. Viziunea noastră despre ceilalți se schimbă.
    Problema ar putea fi privită și altfel- iubești pe cineva pentru ceea ce este, nu pentru ce ai vrea tu să faci din el.
    Eu zic că evoluăm, unii, din cine știe ce motive grave, involuează.
    Noi, ceilalți, acceptăm sau respingem ceea ce se petrece cu cel de alături.
    Mai cred în niște chimii- cineva este perceput bine, frumos, moral de către altcineva.
    Pentru mine, poate să pară exact opusul..
    Zic și eu..

    RăspundețiȘtergere
  9. aşa este, trebuie să ne respectăm pe noi înşine, dar şi aproapele nostru.Frumoasă melodie.
    O zi plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  10. D-na Gian , sărut mâna cu respect !
    şi ce bine ai zis !! Asta e ideea , suntem personalităţi mai pronunţate sau mai şterse dar cu siguranţă există o chimie care ne face unici . Ştii , promitem câteodată , funcţie de circumstanţe , „mă schimb” şi noi sau ceilalţi ne aşteptăm la asta dar niciodată nu cred că cineva ar face-o , noi doar ne adaptăm pentru că-n esenţă suntem pregnant aceeaşi personalitate . Asta cred eu ...

    RăspundețiȘtergere
  11. Lady Biw
    Te salut , bine ai venit , în primul rând !
    Ai deplină dreptate şi cred că doar dacă ne respectăm pe noi înşine , în primul rând , ne vom putea respecta aproapele . Cred eu , este conditia primordială .Mă bucur că ţi-a plăcut melodia .
    O seară de poveste , pentru tine !

    RăspundețiȘtergere

>