Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

marți, 2 august 2011

Top 5 procese câştigate în mod incredibil

Locul 5
 
 Pe locul 5 se află Terrence Dickson din Bristol , Pennsylvania ,care după ce a spart o casă a vrut să iasă prin garaj, dar uşa acestuia era stricată şi uşa de acces în casă se închisese automat în urma lui.  Proprietarii erau în vacanţă, aşa că hoţul a rămas închis 8 zile în garaj, hrănindu-se doar cu o ladă de Pepsi şi un sac de mâncare pentru câini. El a dat în judecată casa de asigurări a proprietarului pentru că situaţia i-a cauzat stres şi a câştigat 500.000$.
 

 Locul 4
 
 E ocupat de Jerry Williams din Little Rock Arkansas , care a fost muşcat de fund de câinele vecinului, care era legat şi în curtea respectivului vecin. El nu a câştigat decât 14.500$ pentru că juriul a considerat că dl Williams a provocat ”un pic” acest incident, sărind gardul şi trăgând cu o puşcă cu alice în câine.
 

 Locul 3
 
 Aparţine domnisoarei Amber Carson din Lancaster Pennsylvania ,care a alunecat pe o baltă de sifon într-un restaurant şi şi-a rupt noada.Treaba e că balta fusese făcută chiar de domnisoara, care aruncase un pahar cu sifon în capul prietenului ei, şi probabil ratase , A câştigat 113,500 $.
 

 Locul 2
 
 Kara Walton din Claymont Delaware a încercat să intre pe geamul unei toalete de la un club de noapte pentru a nu plăti 3.5$ la intrare,a alunecat şi şi-a spart doi dinţi. A dat în judecată clubul şi a câştigat 12.000 $ şi  cheltuielile stomatologice.
 

 Locul 1
 
 Merv Grazinski din Oklahoma City , a cumpărat o rulotă cât o casă, şi când se deplasa pe autostradă a fixat viteza pe automat şi s-a dus în spate să-şi  facă o cafea . Rulota a ieşit bineînţeles de pe autostradă şi a căzut în şanţ. El a dat în judecată compania care a fabricat rulotă pentru că nu au specificat în manualul de utilizare că nu trebuie să părăsească volanul în timp ce merge . A câştigat 1.750.000$ şi o noua rulotă, iar compania a modificat manualul de utilizare





12 comentarii:

  1. Mor de râs!!!
    O să-ți spun , totuși, că deși nouă lucrurile ni se par incredibile, în alte țări grija pentru om se manifestă altfel. Vara trecută am fost în Portugalia. Nu este o șară extraordinară, ca putere de cumpărare, zic asta, gândindu-mă la felul în care se prezintă casele, oamenii etc.
    Într-un mare magazin din Lisabona, m-am aplecat către un articol de îmbrăcăminte. Nu știu cum, s-a răsturnat o carafă cu vin. Bineînțeles că s-a spart. Credeam că eu sunt vinovată. Prietena cu care eram o sfeclise( pentru mine).
    Cineva l-a anunțat pe patron. Vânzătoarea din zonă a venit cu un prosop, mi-a șters piciorul, m-a verificat , să vadă dacă nu m-am înțepat, toți și-au cerut scuze, pentru felul în care și-au expus produsele..
    p.s. îți dai seama cum ar fi fost la noi..

    RăspundețiȘtergere
  2. Gina
    Da , îţi dau dreptate , la noi ar fi fost mare scandal chiar dacă te-ai fi oferit din start să plăteşi stricăciunea , dar în străinătate unde se pune preţ pe client e cu totul altceva . În cazul tău este valabilă grija comerciantului dar totusi să dai în judecată proprietarul că nu a reparat uşa ca tu să poţi fugi în linişte , e aberant . Ar fi raiul hoţilor acolo ca să nu mai zic că s-a creeat un precedent care a avantajat hoţia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Locul întâi este demențial, este un fel de: 'De ce n-ați făcut manualul pentru retardați?'.
    Cât despre procele lor, titlul onorific al americii spune tot: Țara tuturor posibilităților.

    RăspundețiȘtergere
  4. Zodrac chiar dacă lucrurile s-au mai schimbat americanii încă deţin supremaţia din punctul de vedere al posibilităţilor .

    Hai să-ţi mai spun una şi mai şi care frizează realul :
    Kathleen Robertson a primit o despăgubire de 780.000 de dolari.Ea şi-a fracturat glezna într-un magazin de mobilă, după ce s-a împiedicat
    de un băieţel care alerga prin magazin.Verdictul tribunalului i-a surprins pe proprietarii magazinului mai ales pentru că acela era chiar copilul doamnei Robertson !

    RăspundețiȘtergere
  5. am ras sa stii...locul intai isi merita...locul...ce ti-e si cu justitia asta :))

    RăspundețiȘtergere
  6. FOARTE TARE
    IN ROMANIA CU ASHA CAZURI NICI MACAR NU CONSUMA HARTIE PTR DECLARATII DAR SA TE MAI SI JUDECI

    RăspundețiȘtergere
  7. La aşa năzbâtii juridice, râzi! La ale noastre...plângi în hohote! Pentru că n-au nici pic de umor.
    Aceste exemple şi...altele...confirmă zicala că "justiţia e oarbă"! Chioară de dă în gropi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place judecata cu cainele.:))

    RăspundețiȘtergere
  9. M-am distrat deosebit de bine SoriN!

    RăspundețiȘtergere
  10. Intr-un supermarket autohton, casiera a doborat cu un produs al clientului din fata mea sticlele pe care intentionam sa le cumpar si care se aflau deja pe banda. Nu s-au spart pentru ca am reusit sa le prind la timp, dar am intrebat totusi ce se intampla daca se spargeau. Casiera mi-a raspuns acru ca erau produsele mele si trebuia sa le platesc pentru ca eu le-am pus pe banda :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu as prefera sa fie asa si la noi decat sa mori cu dreptatea in brate.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sorin, procesele acestea dau dureri de cap :))

    ...iar daca mintea ta isi doreste un cadru intim, la o cafea de seara, te invitam la noi la "cafeneaua virtuala" pe MWB.

    Subiectul il vei afla ... la o cafea :)

    RăspundețiȘtergere

>