Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

miercuri, 20 iulie 2011

Miercurea fără cuvinte 20



Se spune că nu mai ştii cine eşti
că fără gânduri te afunzi
într-un fel de nor
sau într-un fel de lumină
în ceva care este uitare
uitare dulce sau uitare şi-atât
 

Intr-o altă clipă a lumii
poţi chema pe oricine oriunde oricând
nu trebuie decât
să-ţi legi gândurile de nor
până când aerul izbucneşte în vis.

                                                                        

  Continuarea la Carmen




Recomand cu plăcere !


36 de comentarii:

  1. cateodata este bine sa te pierzi in uitare, sa te lasi prada nepasarii si sa iti linistesti gandurile.
    Te salut Sorin

    RăspundețiȘtergere
  2. De multe ori ridic privirea la cer si privesc norii, si vorbesc cu ei. Norii au forme din cele mai ciudate, dar imaginatia te poate ajuta foarte mult. Dureaza doar cateva clipe sa iti arate ce vor, ca apoi dispare totul ca un vis...

    RăspundețiȘtergere
  3. geografia norilor, o aspiratie umana catre visare...

    RăspundețiȘtergere
  4. pufosi, draguti, te imbie la visare...

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe poze,te îndeamnă la visare!
    O zi plăcută să ai,SoriN!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sorin,
    Îmi place lumea ta!!
    Ești, cumva ,unul dintre gemeni?

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/grea-meserie-fotografiatul.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunat!! Exact elementele ce te duc spre uitare (si pe care le fotografiez si eu cu predilectie)..nori..copaci..si vaporul acela pe oceanul de ganduri..infinit..:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu vreau in corabia de pe norisor!!! Cata reverie in imaginile tale!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place sa pasesc printre nosii din fotografiile tale, cu liniste in ganduri si pace in suflet, lasan seninul sa ma ia de brat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Norii ma imbie la fantezie, nu la uitare ! cate forme, ce miscare...Un univers paralel.

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac norii, imi plac pur si simplu, ma fascineaza... ca si Luna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa lume a viselor.
    Locul unde e posibil orice.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi aminteste de expresia 'esti in plop si plopul in aer' :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase imagini...
    E buna si visarea si uitarea si iertarea...Fara abuz însa! :))
    Happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. ...cu capu'n nori,mă trezesc de multe ori!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cat de frumoase sunt desenele acestea din nori si ma gandesc ce mana ar trebui sa aiba pictorul asta... Oricum, sevaletul cerului este, cred, cel mai generos :)
    Nu stiu daca sunt cuvintele tale, dar sunt excelente, mi-au placut foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Aş vrea să plutesc pe un nor. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  18. De mic m-au fascinat norii iar când visam cu ei eram satisfăcut toată ziua. Superbe imagini și cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  19. Mi-aŞ lega si eu gÂndurile de un nor … dar nu vreau sa ramân fară gânduri ,nu vreau să le uit

    RăspundețiȘtergere
  20. Iarasi nori superbi....o zi racoroasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Trepte printre nori... Este o idee care îmi place.

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna, Sorin !
    E un cintecel de copii, cu o barcuta dintr-o coaja de aluna, care zboara pin-la luna - la asta m-am gindit vazind imaginile tale ... Lumea viselor ...

    RăspundețiȘtergere
  23. nu cumva in prima poza e autostrada suspendata a lui Oprescu? :)

    RăspundețiȘtergere
  24. in fiecare nor poate fi o poveste...:)
    fiecare dintre noi vede in nori povestea pe care vrea sa o vada...

    RăspundețiȘtergere
  25. miercurile tale sunt, mereu, tulburătoare

    RăspundețiȘtergere
  26. Chiar astazi am stat culcata in balansoarul din curte si am admirat cerul ,norii. Eh, jumatatea aia de ora mi-a facut mai bine decat 20 de ore de somn. Mi-am randuit gandurile, m-am relaxat... Norii fac minuni. :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Sunt superbe imaginile, desprinse parca dintr-o lume fantastica.

    RăspundețiȘtergere
  28. Superbe poze! Mi-aş dori ca gândurile să-mi zboare pe aripile unor asemenea nori şi numai pe un cer senin...
    O zi bună, Sorin!

    RăspundețiȘtergere
  29. Cu mult respect vă muţumesc tuturor pentru vizită şi mesaje !

    Vă doresc un sfârşit de săptămână de poveste !

    Şi vă dedic o melodie :

    http://www.youtube.com/watch?v=yfHQlPbobU4&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  30. E plin de idei şi de versuri ... Nici nu mai e nevoie de cuvinte!

    RăspundețiȘtergere

>