Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

miercuri, 8 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte 14

42 de comentarii:

  1. daca pe prima am patit-o de nenumarate ori, pe a doua nu vreau sa mi-o imaginez in nici un fel:)))
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesante preocupări din partea celor care vreau sau nu vreau să fie fotografiaşi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mâță obraznică!!!
    Canurul arată atitudine ostilă față de media!Uneori și mie îmi vine să...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi plac ambele, sunt trasnite.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello, SoriN! Ce-mi vad ochii? Bine ca nu e matza portocalie ca motanul meu:)))) Eu duc aproape zilnic munca de convingere cu motanul sa nu mi se mai aseze pe tasatura/birou in fata monitorului. Al meu nu are nevoie de maini, daca vrea in brate vine direct, si asta nu ma deranjeaza. Insa el vrea sa stea pe tastatura:) Presupun ca intr-un final ma va baga in seama si va tine cont ca nu il vreau pe birou. Sau nu! :)))
    Zi frumoasa iti doresc, m-ai facut sa zambesc in ciuda somnului ce nu vrea sa se dezlipeasca de ochi:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Filmuletul cu pisica imi aminteste de motanul meu Bitza care statea permenent cu mine si cand invatam dupa ce se plictisea saracul de atata nebagare in seama venea si imi dadea cu laba peste pix .Ce motan grozav a fost Bitza

    RăspundețiȘtergere
  7. incet, ajung la concluzia ca numai eu nu am pisica. Dar ma tin tare!
    Amuzante...

    RăspundețiȘtergere
  8. asa sunt pisoii...insistenti...dulce tare :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu o dată, Ulise e cel care dictează direcţia în care hălăduim pe coclauri.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu o cunosc pe prima.. dar in varianta laptop. Ce sa zic, s-a demodat soba :)

    RăspundețiȘtergere
  11. cu siguranta ea este prioritara :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Se pare ca nu numai al meu motan are aceasta manie :)) Ba pe tastatura, ba pe mouse, ba sub veioza de langa monitor, ba cu nasul in imprimanta cand ies foile, ba cu dintii in cabluri...

    RăspundețiȘtergere
  13. ..asa ca in primul filmuletz patesc si eu ..cu fetitele mele :))

    RăspundețiȘtergere
  14. :))
    Te salut, SoriN-ule!
    haioase ambele.
    In locul pisicii este babucea mea.
    :))
    La cea de-a doua, precum tudor, nici nu vreau sa ma gandesc!

    O zi frumoasa, tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am vazut de cateva ori la TV secvente in care oameni boxau cu canguri si o luau pe cocoasa pt. ca erau loviti puternic cu membrele posterioare de catre canguri.
    Am vazut si canguri care boxau intre ei la TV. :))

    RăspundețiȘtergere
  16. A doua e inrozitoare, mie mi-e frica de animale asa ca sigur as fi facut infarct.
    Happy Ww

    RăspundețiȘtergere
  17. Deci, stie ce vrea si obtine! Ar trebui sa luam exemplu! ;)
    Exact asa face si pisica noastra, e o dulce.Natural, e ordinea prioritatilor!
    M-a inveselit postarea ta, aveam nevoie de relaxare. Multumesc! Happy ww!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Pe cât de dură e a doua fotografie, pe atât de dulce si de drăgălaşă e prima...

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna, Sorin! Pisica este bestiala :))) Imi aminteste de o prietena care si-a fotografiat pisica odihnindu-se pe cartea de engleza din care invata baiatul ei :) Cred ca pisicutele stiu cand este de ajuns ;)

    RăspundețiȘtergere
  20. A doua este de nepățit!!!!


    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/06/in-fanul-de-curand-cosit.html

    RăspundețiȘtergere
  21. O cunosc pe prima dar in varianta caine pe taste, dar e frumos

    RăspundețiȘtergere
  22. Două situatii extreme ,una prea dulce (imi place, parca e pisica mea)si una prea brutală ,as fi raspuns cu aceeasi monedă ( nu stiu daca si reuseam)
    ei da!
    Aş cauta cangurul ăsta si l-as pocni.

    RăspundețiȘtergere
  23. Simpatica pisica....are si ea o treaba acolo...!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  24. Mi se pare absolut corectă atitudinea mâţei :)) E super simpatică!
    Nu pot spune acelaşi lucru şi despre cangur...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  25. E inca miercuri... nu am intarziat prea tare. Si daca e miercuri, tac. :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Foarte interesant prima, a doua.......Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  27. Corect! prioritatile sunt clare :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. O, da! Pisica aceea este adevarata:) Daca nu se urca pe tastatura ziceam ca ceva nu e in regula. Ale mele sunt vesnic pe taste, sau pe monitor cu coada stergand ecranul precum stergatoarele pe parbriz, in timp ce eu citesc cand dintr-o parte cand din cealalta sa nu deranjez...
    Sau mi se urca pe masa cu acuarele cand pictez si se intind.... dupa aceea sterg labutze colorate de pe pardoseala... dar aste este nebunia si bucria faptului de a avea pisici :)
    Cat despre a doua fotografie....eu sufar cumplit pentru aparatul acela...

    RăspundețiȘtergere
  29. Haha, genială mâța! Mi-am adus amint de motănelul meu, pe care a trebuit să-l las la ai mei :) A doua poză, vorba predecesorilor, e de evitat :D Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  30. 1.Cea cu mata, imi este cunoscuta. Mai stiu eu un motan, care nu te lasa linistit la calculator.

    2.Ma gandesc pe ce suma au jucat meciul de box cei doi.

    RăspundețiȘtergere
  31. curiozitate specifica felinelor. Sper ca micutul cangur sa ii acorde revansa fotografului.

    RăspundețiȘtergere
  32. I miss my cat doing this ! (she died of cat cancer) :-(

    RăspundețiȘtergere
  33. Salut!
    de fiecare data cand ma uit la ceva, apare si motanelul si se aseaza exact in fata monitorului. nu am telecomanda sa-l dau mai la stanga sau mai la dreapta pe pisoi(sau pe monitor).
    la a doua poza... erau mai simpatici in desene.
    cred ca m-ar scapa de dureri... si de cap odata cu ele.

    RăspundețiȘtergere
  34. Ha, ha! Faine poze! Interacţiunea animalelor cu omul rămâne fascinantă! Ce "băgăcioase" sunt mâţele astea... Dar şi ce simpatice sunt. Cu cangurul...mă abţin de la comentarii! :-)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  35. Miercurea se tace, joia vorbim si criticam pisicile pe care le-a apucat pasiunea informaticii.

    RăspundețiȘtergere
  36. m-am chinuit de numa dar tot n-am reuşit să văd pria fotografie aşa că mă mulţumesc să citesc comentariile celorlalţi şi să mă joc cu noua mîtză care mă îngînă din telefon :)))
    zi faină să ai şi să nu-ţi cumperi cangur
    mai bine doar aparat foto ;)

    RăspundețiȘtergere
  37. *prima
    of, of,
    şi grăbită şi cam chioară ;)
    scuze :(

    RăspundețiȘtergere
  38. Asa face si motanul meu :)) Se aseaza pe tastatura si daca vreau sa-l dau de-acolo, maraie :))

    RăspundețiȘtergere
  39. Noa serbus.

    Floarea galbenă de pe blogul meu se numeşte regina înserării

    RăspundețiȘtergere

>