Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

joi, 19 mai 2011

Dilema explicată

        Mă întreb câteodată dacă bărbaţii ar putea avea doar o singură iubire în viaţă , nu vorbim de dragostea vieţii vorbim doar de lucrurile mărunte , cele cărora le spunem ; iubesc cutare sau cutare adică eu ştiu , iubesc maşinile sau, sau iubesc berea sau iubesc mâncarea etc, Aşadar în acest context iubim în egală măsura fetele şi fotbalul .Nu este vorba că n-am iubi cu adevărat doar o fată căci ştim cum dar în general iubim ideea de fată aşa cum dealtfel iubim ideea de fotbal şi chiar dacă nu avem echipă preferată iubim ideea de echipă .Odată puşi în dilema de-a alege între o fată şi un meci de fotbal am alege cu greu ceea ce iubim mai mult ,depinde de fiecare .Ceva de genul iubita =nevasta şi fotbalul=amanta  şi deci de ce ne condamnaţi ?






21 de comentarii:

  1. Pentru mine unu mai bn amanta decat fotbal:))
    sunt in plop la capitolul fotbal binenteles nici nu ma pasioneaza sportul asta, dupa cum ziceam mai bine o amanta si dupa divortul...;))

    RăspundețiȘtergere
  2. SoriN-ule, pai de ce tre' neaparat sa aleg cand pot sa merg ımpreuna cu fata la meci?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nicu fotbalul este motivul , ideea de echipă este ţelul , dar bine , fiecare alege ,dacă alege , dintre preferinţe.

    RăspundețiȘtergere
  4. Artistic Communism ăsta este idealul masculin , păi unde-ar fi norocul ăla ..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Grea alegere! Dragostea, bat-o vina! Uneori e incompatibila cu fotbalul. :D Viata e complicata. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Va contrazic, nu este idealul masculin o fata pasionata de fotbal pentru că majoritatea fetelor care se pricep la fotbal, pe care le cunosc arata atât de nasol când vorbesc de fotbal. E mai bine asa. Fotbal = bărbați, părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) In cazul meu, eu sunt mult mai pasionata de fotbal decat miresu'. :)) Bine ca nu ma pricep foarte tare ca as risca sa intru in categoria fetelor despre care zice mai sus nitel @Zodrac. :)) Sunt pasionata de fotbal la urmatorul nivel: am o echipa preferata, dar habar n-am vreun jucator de-acolo sau antrenor sau mai stiu eu ce detalii, n-am sa inteleg niciodata ce-i ala offside, dar imi place faptul ca nimeresc scorurile la majoritatea meciurilor. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. ah ! auzi acolo ? sa fie puse fotbalul pe o treapta cu fetele ?................
    ma duc sa fac o prajitura sa-mi treaca necazul :(
    :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Cristi asta este problema noastra cea mai mare că nu sunt compatibile .

    RăspundețiȘtergere
  10. Andera Aş spune şi nu exagerez , femeia ideală , echipă preferată , puţin fotbal atât cât să nu se contrazică , căci îţi spun sincer e mare dandana să contrazici un bărbat când el crede că ştie cum şi de ce despre echipa lui favorită .

    RăspundețiȘtergere
  11. ALM Ne-ai dat gata , dacă e vorba de prăjituri ne-am înmuiat total . Ăsta-i singurul remediu .
    Părerea mea !

    RăspundețiȘtergere
  12. Părerea mea e că fotbalul e fotbal si un fan adevărat nu amestecă fetele cu fotbalul ,oricum fetele nu se pricep la asta (cu mici exceptii)după meci e timp si pentru fete.
    Nu as renunta nici la fete nici la fotbal

    RăspundețiȘtergere
  13. Precis !
    :)) marar cu carne rata ! =))

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu l-am luat cu "amanta" cu tot:)asa ca nu ma plang,m-am obisnuit,dar din cand in cand mai stau si eu la meci cu al meu Sorin:),pana ma fura ...somnul:)).Am fost si pe stadion,dar mai mult decat meciul din teren m-a frapat comportarea oamenilor,a "domnilor" din tribuna.
    O seara frumoasa,cu sau fara fotbal!:))

    RăspundețiȘtergere
  15. E omeneste sa iubesti ideea de .... si aici pune fiecare ce vrea. Partea interesanta e sa realizezi chestia asta si sa faci ceva in privinta ei. Ah, e valabil si pentru femei.

    RăspundețiȘtergere
  16. Nikolas păi nu le amestecă , tocmai asta este problema , nu ştie cum să le separe .

    RăspundețiȘtergere
  17. ALM nu am înţeles ce ai vrut să zici :-?

    Angi eşti soţia ideală din punctul meu de vedere şi tocmai de aceea m-am căsătorit cu una asemeni ţie , adică meciurile naţionalei le privim împreună comentând iar pe celelalte singur pentru că zice că-s prea gălăgios .

    Zamfir este motivul pentru care , femeile în general , iubesc telenuvelele

    Escu corect , tocmai deaceea am zis-o aşa . Ideea de contează , de fapt asta ne uneşte.

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Nuuu, eu nu va condamn deloc.
    Sotul meu nu este microbist, nu are nicio treaba cu fotbalul, in schimb este pasionat de pescuit. Amator... dar ii place, il relaxeaza. Il incurajez in pasiunea lui. Sa plece cu prietenii in Delta, sa stea cu noptile... chiar il oblig sa se duca. :))
    E pasiunea lui si daca pentru el este importanta, atunci este si pentru mine.
    De multe ori merg cu el, ne-am format un obicei ( cu gasca ), ne luam corturile in spinare si la pescuit. :)
    Asa ca nu condamn barbatii pentru pasiunile lor.
    :)

    RăspundețiȘtergere

>