Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

marți, 26 aprilie 2011

Ziua de după ...

     A venit paştele ,a trecut dar cum arată pădurile şi parcurile ?
Tot românul petrecareţ a fost încă din prima zi la grătar , că aşa este mai nou tradiţia .Până aici nimic rău dar cei care au vrut să meargă a doua zi nu au mai găsit loc din cauza stratului gros de caserole,pungi şi alte resturi .
Oficial şi teoretic şim ce avem de făcut dar practic este mai uşor sa laşi pe loc chiar dacă ai făcut un mare efort cu burta plină să strângi resturile .Cine le va strânge ,daca le va strânge ? Alte campanii organizate de primării şi şcoli chiar dacă in multe zone sunt tomberoane şi ar fi fost mult mai simplu şi mai ieftin să le strângă fiecare .



Sursa Protv

16 comentarii:

  1. Pai cum, doar nu vrei sa se deplaseze sau sa-si ia gunoiul acasa:) Romania :-j

    RăspundețiȘtergere
  2. In seara primei zile de Paste m-am intors acasa, iar inainte de Brasov, pe unde este Timisul de jos, la fel...lumea plecase dar gunoiul peste tot.
    Oribil!
    Si , da, gunoiul se duce acasa...noi mergem des la iarba verde , am cu mine saci de gunoi, iar cand plecam, gunoiul e in masina, il arunc la primul container de gunoi intalnit.
    Chiar m-am gandit ca acel loc unde am vazut gunoi, este un loc frecventat, dar nu am vazut nici macar un panou de atentionare. Daca romanul e needucat, pune-i domnule tabla langa locul pentru foc: "GUNOIUL NU SE LASA IN IARBA". Poate, poate ne invatam odata....

    RăspundețiȘtergere
  3. Sophie ce este culmea este că din acel filmuleţ reiese că aveau tomberon acolo (dar nimeni nu s-a prins la ce foloseşte ) aveau plăcuţă cu avertizări inclusiv cuantumul amenzii (dar au crezut pesemne că este pentru limitare de viteză) şi totuşi câmpul a rămas ca după război cu deosebirea că nu erau biodegradabile resturile.

    Ştii cum este un pet se reciclează în nu ştiu câte sute de ani dar un nesimţit niciodată , aşa că tot degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  4. poate ca ati vazut si voi: in ziua de Pasti, vreo 20 de tigani au atacat niste familii ce au iesit la gratar. s-a lasat cu sange.
    unii oameni ar trebui tinuti inchisi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am văzut dar nu mă miră ca acestea-s ştiri deja obişnuite şi nu doar unii ar trebui închişi ci mulţi ba foarte mulţi chiar dacă tot noi îi îngrijim şi acolo.

    RăspundețiȘtergere
  6. De fiecare data ne confruntam cu aceasta problema. Tind sa cred ca unde nu e, nu ai cum sa bagi pe gat, oricat te-ai stradui.
    De parca e cine stie ce mare filozofie, sa aduni tot, sa bagi in pungi, in portbagaj si apoi la gunoi. Dificil, foarte...

    RăspundețiȘtergere
  7. Sorin, solutia cea mai buna au gasit-o turci.
    İnterzis ın parcuri,paduri etc.
    Sunt locuri spcial amenajate pentru gratare cu taxa de intrare.Curatenia o fac oameni angajati pentru aşa ceva.
    Şi noi nu suntem europeni,dragilor:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Lillee culmea este că , în mare , se adună gunoiul aproape de oricine dar problema este că doar atât . Îl lasă pe loc când încă un mic efort pentru a-l arunca nu este mare.
    Artistic Communism este o soluţie bună dar cu condiţia ca de banii aceia din taxe să fie musai plătiţi oameni care să strângă pentru că românul ar lăsa mai mult gunoi din răzbunare

    RăspundețiȘtergere
  9. Fix problema asta o discutam ieri, in parc, cu ai mei. Am iesit noi frumusel in parc la soare si am vazut ca se sta pe iarba, iar mama mea, care nu era la curent cu faptul ca acum este voie sa stai pe iarba, s-a minunat. In replica, noi ceilalti i-am spus ca asa este frumos, ca in afara poti organiza chiar si picnicuri pe iarba, dupa care am stat 2 secunde si ne-am uitat unii la altii si ne-am adus aminte: Traim in Romania! - Deci la noi nu pot exista picnicuri, pentru ca romanul e tot roman. Lasa in urma mormane de gunoi si daca il atentionez ca a gresit te mai trezesti si cu o bata in fata. Nu o data mi-am luat injuraturi la greu ca "mi-am permis" sa fac educatie civica!

    RăspundețiȘtergere
  10. Inainte de '89 era asa numita"Prestatie"munca voluntara la rigole,santuri,spatii verzi in comune, targuri, orasele(Paza obiectivelor noaptea-dublau gardienii)-Ceilalti plateau taxa pentru asa ceva si rusine...Acum daca au scapat au devenit mai nesimtiti pe considerentul ca nu i-a amendat nimeni cand i-a vazut,nu stiu cum or fi altii,dar eu zic ca sistemul ne creaza MICI SI MARI MONSTRI!

    RăspundețiȘtergere
  11. Astia suntem, n-avem ce face. Eu sunt multumit sa ramanem la stadiul asta. Se poate si mai rau... :(

    RăspundețiȘtergere
  12. A fi om e o intamplare, a fi domn e lucru mare...

    Este o rusine acest comportament iresponsabil.

    RăspundețiȘtergere
  13. SoriN-asta ma gandeam si eu...
    romanul nu e de plans in privinta educatiei sale,ci pare mai mult razbunare,rafuiala:daca iei totul de pe mine,ia-mi si gunoaiele.

    RăspundețiȘtergere

>