Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

duminică, 10 aprilie 2011

Mintea tinde sa complice

Acesta este un test de perspicacitate care demonstrază ca mintea nu este pregatită intotdeuna pentru ceea ce urmează .






Despre ce este vorba :


Întrebarea nr.1 : Imparţiţi zona albă din pătratul A in două părţi egale  . Raspunsul aici


Intrabarea nr.2:  Împărţiţi zona albă din pătratul B în trei parti egale . Răspunsul aici


Întrebarea nr.3: Împărţiţi zona albă din pătratul C în patru părţi egale . Răspunsul aici


Întrebarea nr.4 Împărţiţi zona albă din pătratul D în şapte părţi egale . Răspunsul aici


Concluzia aici

4 comentarii:

  1. nu am reusit sa gasesc solutia decat la primele doua :(

    RăspundețiȘtergere
  2. pai da, ca era din ce in ce mai complicat :))) de-aia m-am simtit blocata la ultimul :))) Fain!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu când l-am găsit m-am ambiţionat şi nu am văzut finalul pâna nu l-am făcut . Am reuşit până la urmă dar într-un mod foarte complicat.

    RăspundețiȘtergere
  4. la toate. Hac. Dar la ultima am meditat....

    RăspundețiȘtergere

>