Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

duminică, 6 februarie 2011

Imagini fara Copyright

    Trebuie sa recunosc ca eu ca si multi altii dealtfel,atunci cand am nevoie de o imagine pentru un anume post in blog cel mai la indemana imi este sa dau search pe Google images , eventual Yahoo images (adevarul este ca oferta e foarte variata si indeajuns de incarcata pentru a gasi din prima ce cauti ) si gata . Dar eu stiu cum si voi stiti ca majoritatea imginilor de acolo sunt protejate prin copyright . Riscul este mare.
   In sprijinul nostru vine Wylio, un motor de cautare dedicat blogger-ilor,care este un serviciu online care ne cauta automat imagini gratuite fara "probleme" .Intr-adevar nu gaseste imagini la fel de mullte ca site-urile traditionale dar ce este cel mai interesant e faptul ca dupa ca ai ales poza pe care o cauti alegi modul in care vrei sa o asezi in pagina adica marime fata de text,aliniere stanga,dreapta,centru , apoi iti ofera codul de inserare in pagina pe care doar il copii si il pui in text fara a mai fi nevoie sa descarci poza si apoi sa o incarci pe blog castigand timp mai ales atunci cand vrem ca poza sa fie de o anumita marime fara a mai necesita setari ulterioare.

Wylio.com

Un comentariu:

  1. Foarte util. Si eu caut pentru blog poze fara copyright folosind advanced search-ul lui Google.

    RăspundețiȘtergere

>