Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

luni, 7 februarie 2011

Axiome

   -Suma inteligentei pe planetã este constantã, însã populatia se aflã în continuã crestere . (COLE)

   -Viata poate fi înteleasã numai privind înapoi, dar trebuie trãitã privind înainte. (KIERKEGAARD)

   -Succesul înseamnă abilitatea de a trece de la un eşec la altul fără să îţi pierzi entuziasmul.. (WINSTON CHUTCHILL)

   -Pesimistul este un optimist bine informat . (BORIS IOACHIM)

   -Milioane de oameni au vazut cum cad merele ,insa Newton a fost unicul care s-a intrbat de ce cad . (BERNARD BARUCH)

   -Daca crezi ca educatia este scumpa stai sa vezi cat te va costa ignoranta ta. (CAPOZZI)

   -Oamenii ambitiosi isi incep succesul aclo unde altii se opresc in esec. ( EDWARD EGGLETON)

   -Ori de cãte ori îti vine o idee grozavã, afli cã altcineva s-a gândit la ea cu mult timp înainte. (HARDEN)

   -Posibilitatea unei întamplari de a se produce este direct proportionalã cu efectul negativ pe care l-ar produce dacã s-ar întâmpla. (WARREN)

  -Caracterul este modul in care te comporti cand nu te vede nimeni . (MOODY)

  -Experienta este singurul lucru pe care il poti obtine gratis . (OSCAR WILDE)

  -Prin împrumut se pierd numai cãrtile la care tineai cel mai mult. (ATWOOD)

  -Un om mare isi demonstreaza maretia prin felul de a-i trata pe oamenii mici. (CARLYLE)

2 comentarii:

  1. O idee incepe prin a fi un paradox, continua prin a fi o banalitate si sfarseste prin a fi o prejudecata. (Grigore Moisil)

    Omul cu adevarat bun este doar cel care ar fi putut fi rau si n-a fost. (Nicolae Iorga)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oportunitate de împrumut oferită de dl, Benjamin care îmi salvează familia de la robie financiară {lfdsloans@lemeridianfds.com}

    Bună toată lumea, sunt mamă singură Putri Adiratnaa, din Jakarta, aș dori să împărtășesc această mărturie grozavă despre cum am primit un împrumut de la dl, Benjamin, când am fost alungați de acasă când nu mai puteam să-mi plătesc facturile, după fiind înșelat de diverse companii online și refuzat un împrumut de la banca mea și o altă uniune de credit pe care am vizitat-o. Copiii mei au fost luați de asistență maternă, eram singură pe stradă. În ziua în care am pășit rușinos într-un vechi coleg de școală care m-a prezentat la Daisy Maureen. La început i-am spus că nu sunt mai pregătit să-mi asum niciun risc de a solicita un împrumut online, dar m-a asigurat că îmi voi primi împrumutul de la ei. În al doilea rând, din cauza casei mele, am fost nevoit să iau un proces și am solicitat împrumutul, din fericire pentru mine am primit un împrumut de 80.000,00 USD de la domnul Benjamin. Sunt fericit că am asumat riscul și am solicitat împrumutul. Copiii mei mi-au fost returnați și acum dețin o casă și o afacere proprie. Toate mulțumirile și recunoștința se adresează Serviciului de finanțare Le_Meridian și pentru ajutorul domnului, Benjamin, pentru că mi-a dat un sens vieții, când pierdusem orice speranță. Dacă în prezent căutați un ajutor de împrumut, le puteți contacta prin: {lfdsloans@lemeridianfds.com} sau WhatsApp + 1-989-394-3740

    RăspundețiȘtergere

>