Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

vineri, 7 ianuarie 2011

Bancuri 1

Maxima zilei: 
Pentru ca economia mondiala sa se refaca, sunt suficente urmatoarele:
- chienezii sa nu manance o zi,
- rusii sa nu bea o zi,
- iar romanii sa munceasca o zi!!!


.Doi olteni,intra in tr-un bar sa bea cate un lichior,,mocca''.
Se aseaza la masa si comanda:
-Doua moace!!!
-Chelnerul-v-am vazut!


Un ardelean si un lepros stau in inchisoare.
La un moment dat, leprosului ii cade o ureche.Speriat, o ia si o arunca pe geam.Dupa un timp , leprosul ramane fara degete si urechi.Le arunca si pe acestea.Suparat,ardeleanul ii reproseaza:
-No, dupa cum bag eu de seama ,dumneata vrei sa evadezi!


Examen la politie:
- Ce capitala are Marea Britanie?
Liniste. O voce din spate:
- Dar ne-ati spus sa invatam capitale de tari, nu de mari!


Un porc se uita la o priza. 
Se uita el, da cu ratul, miroase ce miroase si zece minute mai tarziu, trage concluzia :- Ba, sa-mi bag picioarele, p-asta l-au zidit, saracul!

O blonda la doctor
-Ma doare foarte tare peste tot!
-Pune-ti degetul pe cap va doare?
-Da!
-Acum pune-ti degetul pe san doare?
-Da!
-Acum pe fund doare?
-Da!
-Draguta vezi ca te-ai taiat la deget


Examen - test cu intrebari, la care raspunsul este "da" sau "nu". 
Unul dintre studenti arunca o moneda in sus si noteaza rezultatele. Profesorul se gandeste: "Acesta va termina primul". Se termina examenul, toti pleaca, in afara de studentul cu moneda, care sta si o tot arunca. Profesorul se apropie si intreaba:
- Ei? Ai raspuns la intrebari?
- Da.
- Si ce faci acum?
- Controlez raspunsurile.


Doua blonde stateau de vorba.
- Te-ai uitat vreodata in ochii sotului tau in timp ce faceai sex?
- Da.
- Si ce mutra avea?
- Statea in usa ca prostul!...

Seful intra in birou:
- V-am spus de atatea ori: in timpul lucrului nu se fumeaza!
Unul din lucratori, uitandu-se la sef:
- Dar cine lucreaza?

Intra o blonda intr-o farmacie si intreaba:

- Aveti ochelari?
- Pentru soare?
- Nu, nu, pentru mine!
 

Un tip intra intr-un bar tot zgariat pe fata, pe maini, pe picioare si cu hainele sfasiate. Vazandu-l astfel, prietenii il intreaba ce i s-a intamplat.
- Tocmai am ingropat-o pe soacra-mea.
- Si ce legatura are asta cu zgarieturile tale?
- Nu vroia...

Alinuta observa la strand diferenta dintre ea si un baietel.
Se duce intr-un suflet la mama ei si-o intreaba:
- Mami mami... De ce nu am si eu asa ceva intre picioare?
- Rabdare, copila mea, rabdare...

2 comentarii:

  1. Hai ca am ras cu pofta; nu stiu care sa zic ca mi-a [lacut mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. I don't know whether it's just me or if everybody else experiencing problems with
    your site. It appears as if some of the text in your content are running
    off the screen. Can someone else please provide feedback and let me
    know if this is happening to them as well? This may be a
    issue with my internet browser because I've had
    this happen previously. Cheers

    Take a look at my weblog castiga bitcoin garantgoo.gl/LHXok6at bani GRATIS

    RăspundețiȘtergere

>