Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Bancuri 2

Intr-o dimineata, animalele stateau la coada in fata unei brutarii ca sa cumpere paine.
Un iepure tot vrea sa sara peste rand, dar ursul il tot trimite la locul lui, spunandu-i:
-Trebuie sa stai la rand!
-Lasa-ma sa trec!, insista totusi iepurele, incercand sa-si croiasca drum a nu stiu cata oara.Atunci, ursul il loveste si il arunca la pamant.Iepurele se ridica plin de sange si spune furios:
-Bine, daca te porti asa, atunci nu mai deschid brutaria!


Ainutza se duce la bar dezbracata. Cere o bere. Barmanul se uita lung la ea.
Ainutza:Ce, nu ai mai vazut o femeie dezbracata pana acum.
Barmanul:Nu dar ma gandeam de unde o sa scoti bani.


 La farmacie un urs :
- 50 de prezervative va rog.
In spatele lui doi iepurasi radeau de el. Ursul se uita crunt la ei si spune
- 52 va rog.


Adam şi Eva se plimbau. Eva îl întreabă:
-Adam, mă iubeşti?
Adam răbufneşte:
-Am vreo alternativă? 


Bula suna la politie:
– Mi s-a furat masina. Dimineata, cand m-am trezit, nu mi-am mai gasit
Trabantul, ci numai husa.
La care, politistii:
– Ati scuturat bine husa? 


Doi tractoristi se pun sa manance. Vine seful si ii intreaba:
- De ce nu semanati, ma!
Unu dintre ei raspunde:
- Pai nu suntem frati!


La un bal, se duce unu' la o tipa:
- Papusa, dansezi?
- Da, sigur.
- Pai, atunci lasa-ma pe mine sa stau pe scaun.
 
Badea Gheorghe si badea Vasile pe drumul Clujului vad o broasca testoasa:
- Vasile, ce-o fi asta?
Sta Vasile si cujeta si cujeta...
- Gheorghe, asta ori ii ceva, ori mere undeva.

 
Un tip, mai pe seara, face autostopul. Il vede pe unul cu o caruta venind pe sosea si il intreaba:
- No, bade, departe-i Clujul?
- D'apoi nu-i departe!
Urca tipul in caruta, adoarme, si mai spre dimineata se scoala si intreaba:
- Bade, da unde-i Clujul?
- No, acu-i departe!



Un comentariu:

>