Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

luni, 5 septembrie 2016

Lunea provocatoare



Tema saptamanii: "Orasul in care timpul s-a oprit". 

TULCEA
     
      Privit de pe colina vechii Aegyssus, unde astazi se afla Monumentul Independentei, largul cot al Dunarii, pe malul caruia e cladit orasul, pare o dubla poarta; portul fiind cel care asigura intrarea pe de o parte in minunatele cai acvatice ale Deltei, tot el fiind cel care ofera prima treapta de pamant ferm celor care coboara de pe nave.








La Eddie in tabel veti descoperi alte orase in care timpul s-a oprit!

3 comentarii:

  1. Bine ai venit in jocul de luni! Recunosc ca in Tulcea inca nu am ajuns. Am vazut-o doar in imagini pe bloguri si la TV.
    Frumoase si interesante imaginile impartasite de tine!
    Weekend placut, draga Sorin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant, cu imagini care îmi fac cunoștință cu Tulcea, orașul în care nu am fost niciodată. Îmi place serialul acesta, poate intru și eu în joc.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Acum am înțeles! Era vorba de jocul cuvintelor nu de un serial cu orașe!!!

    RăspundețiȘtergere

>