Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

sâmbătă, 13 septembrie 2014

Momente de Weekend


Vorbe de duh.



  Cand celuilalt ii ia prea mult timp, este incet; cand mie imi ia mult timp, sunt meticulos.

  Cand celalalt n-o face, e lenes; cand eu n-o fac, sunt ocupat.

  Cand celalalt face ceva fara sa i se spuna, isi depaseste atributiile; cand eu o f

ac, asta se numeste initiativa.

  Cand celalalt incalca o regula de eticheta, este grosolan; cand eu incalc cateva reguli, sunt original.

  Cand celalalt il multumeste pe sef, este un lingau; cand eu il multumesc pe sef, este cooperare.

  Cand celalalt avanseaza, a umblat cu linguseala; cand reusesc eu sa avansez, este doar o recompensa pentru o munca sustinuta.”


Cum sa devii o persoana cu influenta, John Maxwell

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

>