Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

luni, 21 iulie 2014

Old friends





 Azi dimineata la un bar, un batranel s-a uitat la mine si m-a intrebat :
  "Tu stii ce inseamna prietenia ? ''.........Vroiam sa raspund, dar m-a intrerupt....
 ."Vezi domnul ala care sta la masa? El este prietenul meu cel mai bun, ne-am nascut in '39' si am crescut impreuna.
   Am cumparat amandoi o bucata de pamant si in fiecare zi veneam in acest bar, beam o tuica si citeam ziarul ... ...de fapt el imi citea ziarul pentru ca eu nu stiu sa citesc.
    Eram mereu impreuna. insa in '78' ne-am certat, ne-am batut si de atunci nu am mai vorbit, nici macar nu ne-am mai salutat.
   Dar, in ciuda faptelor intamplate in fiecare zi venim aici, la aceeasi ora .    Ne vedem in fiecare zi, nu ne salutam si ne asezam la mese diferite.
   Amandoi luam o tuica, in fiecare zi ia ziarul si citeste stirile cu voce tare : lumea crede ca este nebun , dar o face pentru mine ... din 1978 pana in prezent'' !!



O zi frumoasă vă dorim!

Recomandare "Articolul participă la  jocul "Bună dimineaţa soare"! Dacă doreşti să participi ,te poti inscrie aici !

2 comentarii:

  1. Prietenia are intotdeauna si un gram de nebunie. Foarte faina povestea, savuroasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Puterea prieteniei e mai mare decat si-o pot imagina multi. :)
    Saptamana minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere

>