Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

vineri, 15 februarie 2013

Reflexii în Oglinda



 Roţi „laterovizoare” ?
.
Recomandare
Dacă doresti sa participi ,publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta ",(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
 "Reflexii in Oglinda"
 Te invit să te înscrii

1 IULISA             7 Andera Y                       13 Irina                           19 lichiresti   
2 Zina                   8 Ella                               14 tu1074                     20 Foto de inginer
3 CARMEN ,          9 Laura C.                       15 Iulia Radu                 21 bluewords
4 pandhoara          10 Tiberiu                        16 Diana                           22 elly
5 RobertN            11Aurora Georgescu      17LumealuiAlexandru           
6 Mirela                12 Minnie                        18 anacondele
 

36 de comentarii:

  1. :) vehicul de calatorie in lumi paralele...

    RăspundețiȘtergere
  2. lumea oglindita in calatoriile cu bicicleta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O idee surprinzătoare. Mă întreb ce au de spus conducătorii auto care trec pe lângă bicicletele astea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul moment surpriză , apoi nedumerire , apoi , mai ales dacă-i femeie (la volan) îi va găsi utilitate :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Ca orice invenţie poate avea efecte secundare , nu ? nebănuite la început .

      Ștergere
    2. Ma intreb unde trebuie duse cand li se sparge roata. La vulcanizare sau la geamgiu?

      Ștergere
  5. Bună ziua Sorin! Interesantă reflexie, n-am mai văzut așa ceva,e chiar haioasă o astfel de bicicletă!
    Te rog să înscrii și linkul meu, nu știu de ce nu reușesc.
    O zi frumoasă!
    http://mirelapete.dexign.ro/2013/02/lacuri-si-reflexii/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, se pare că m-am descurcat! ;)

      Ștergere
    2. Nu pricep incovenientul , probabil ceva pe site-ul lor , dar mă bucur că ai reuşit .
      Mulţumesc frumos !

      Ștergere
  6. Foarte interesanta ideea! N-am mai vazut. :D
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da , este doar interesantă şi pentru putin efect , în rest inutilă .

      Seară frumoasă !!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Nu ştiu nu cred , ar fi un pericol mai ales pentru trafic dar pentru excentrici şi efect , probabil există.

      Ștergere
  8. Salut SoriN ! Te anunt ca m-am mutat la o noua adresa (http://andreiradutu.blogspot.ro/). Eu te-am adaugat deja in noul blogroll, asa ca daca iti face placere, o sa te rog sa modifici si tu linkul catre noua locatie. La buna recitire :). Nice bikes by the way :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Andrei ,

      Am rezolvat , mulţumesc .
      La bună în continuare citire :)

      Ștergere
  9. Extraordinar de sugestive si incarcate de mesaj fotografiile. Exceptional!

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesant, dar şoferii? Vai mama lor dacă e soare!!

    M-am înregistrat cu altă poză, care nu are nici în clin nici în mânecă, cu postarea mea de azi!!! Şi eu nu "clicuisem" pe ea! Nu ştiu ce s-a întâmplat! Se poate şterge , ca să pun pe cea care trebuie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei , uite că la asta nu m-am gândit :)) are şi partea bună totuşi , vor fi mai atenţi în trafic , fără a întoarce capul , măcar aşa .

      Am rezolvat cu link-ul , mulţumesc frumos !

      Ștergere
  11. E minunat de frumoasa insa nu stiu daca chiar exista...adica daca asa ceva e permis sa circule :)
    Oricum, reflexiile pe care le produce sunt perfecte!
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred că îi e permis şi în primul rând nu cred că ar avea curajul să iasă în trafic ( apropo la ce a spus Aurora ) ci poate doar , eu ştiu prin parcuri cumva .

      O seara frumoasă !!

      Ștergere
  12. ingenioasa idee dar sensibila la lovituri...imediat se poate transforma in "reflexii multiple" :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Faină idee,dar mult mai puțin practică decât s-ar părea în prima clipă :)!

    RăspundețiȘtergere
  14. Superbe rotzile, un pont bun pt. biciclistii din centru Oslo, care tot råman fårå rotzi ;-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Bizară şi inutilă!
    De ce ar face cineva aşa ceva?
    Reflexiile însă cred că sunt superbe! :)
    Weekend cât mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna Sorin. Interesanta ideea si haioasa ! :)Nu stiu ce ar face ceilalti din trafic atunci cand s-ar reflecta lumina soarelui sau a farurilor in roti ! :(

    RăspundețiȘtergere
  17. Haiosi oameni sunt pe lume! Din fericire! :))
    O fi oglinda-oglinda sau ceva folie tip oglinda? Oricum: haios tare!
    Un frumos sfarsit de saptamana sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  18. O idee foarte indrazneata tinand cont de discomfortul creat partenerilor de drum !
    Ca reflexie ,e ceva deosebit!
    Un manunchi de gânduri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  19. Cu reflexia la purtător ...
    Grozavă idee!

    RăspundețiȘtergere

>