Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

luni, 18 februarie 2013

inamicul numărul unu ?

  ►1.Se spune că timpul este inamicul nostru numărul unu,indiferent că suntem bogaţi, sărăci, din America sau Africa, creştini sau budişţi, blonzi sau bruneţi, răi sau buni . Timpul ne afectează pe toţi 
 2.Acum depinde din ce unghi vezi problema timpului . 
  Nu se poate afirma cu certitudine că este inamicul nostru pentru că dacă în anumite cazuri este, în altele ne ajuta şi marele neajuns rămâne faptul că timpul nu se mai întoarce .     
 ►3.El este prezenţa activă ce ne precizează durata dar şi hotarul existentei 
 4.Timpul este în toate şi toate depind de el.
Dar mă întreb,
 
 ► 5.Nu cumva suntem noi propriul nostru inamic?
Timpul ne controlează pe noi, sau noi ne controlăm timpul? 

 ►6.Tind să cred că noi controlăm timpul… căci altfel expresia “nu mai pierde vremea” nu mai are niciun sens.
  Imaginează-ţi timpul ca un tren. Tu eşti mereu în tren. Niciodată nu eşti în afară lui (poate doar atunci când mori). Problema este că uneori stai în vagonul restaurant prea mult şi astfel ajungi să “pierzi vremea” 
  ►7.Timpul este mereu acolo, cu tine, pentru tine, ca un sclav. El face orice-i zici tu pentru că de fapt el face ce faci tu. Problema nu este el, eşti tu, omul, cel ce stai în tren.

  Eu am ajuns să cred că atunci când cineva mă refuză cu scuza “n-am timp” de fapt pur şi simplu nu mă place şi nu vrea să stea în trenul timpului cu mine. Cum să spui că nu ai timp când o zi are 86400 de secunde?! Desigur că ai timp!

  Ai timp! Ai timp să faci orice! Ai timp mereu! Organizează-ţi timpul şi o să vezi că niciodată nu o să mai spui că nu mai ai timp.

  Să nu mai zici niciodată “nu am timp”! Când simţi nevoia să spui cuiva acest lucru poţi spune: “Îmi fac eu timp şi de asta!”.


*** 

inamic

 Acest articol se înscrie si la rubrica Pink Mondays inițiată de Karmapolice.


amintiri

sentimente

anotimp

sfarsit

veste

viata

 *** 



Monday Seven este un editorial, săptămânal, publicat în fiecare zi de luni pe MWB! Urmând o schemă simplă , 7 zile-7 imagini- 7 cuvinte.

8 comentarii:

  1. Cred ca tot la tine am citit ca daca stii cum sa-l folosesti, timpul poate fi un aliat bun. Daca nu stii cum sa-l folosesti, e cel mai mare dusman.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sint de acord daca vrei poti sa-ti faci timp pentru ce doresti..foarte vesela melodia, iti doresc o saptamina plina de amuzament

      Ștergere
  2. Fiecare din noi "are timp" daca doreste! Prioritatile in viata trebuie sa si le cunoasca fiecare. Si pentru ca "totul este relativ", frumusetea vietii o vede fiecare altfel.
    Minunat articol, induiosatoare mesajele fotografiilor tale!
    Sa ai parte de o saptamana vesela si colorata!

    RăspundețiȘtergere
  3. timp este, necazul e ca uneori si timpul se grabeste... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Noi trebuie să controlăm timpul, dar uneori, ne lăsăm controlați de el...

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase imagini!
    Eu nu prea am timp. Sunt cam haotica...;) Daca ma organizez bine am...dar n-o fac prea des. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos articolul ,ca de obicei !

    Se pare că lipsa timpului ne motivează, nicidecum nu ne împiedică să realizăm ce ne propunem. Pentru oamenii şi lucrurile cu adevărat importante ne vom găsi întotdeauna loc în programul de zi cu zi, oricât de încărcat este.

    O zi asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere

>