Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

duminică, 2 septembrie 2012

Liebster Blog Award

 Am primit  o leapşă, putin  neobişnuită ,având reguli si întrebări ….

Lămuriri şi indicaţii:  
-Postează imaginea Liebster Blog Award.
-Spune 11 lucruri despre tine.  
-Răspunde la întrebarile adresate de cel care te-a -nominalizat şi formulează un set de întrebari pentru cei pe care îi nominalizezi.  
-Trimite leapşa şi altor persoane, dar nu o trimite înapoi celui de la care ai primit-o !  
-Anunţă persoanele la care trimiţi leapşa prin câte un comentariu pe blogurile lor.

      11 lucruri despre mine:
    1. Mă pasionează:    browsing,  IT, mecanică ...
    2. Dintre anotimpuri ,ador toamna
    3. Iubesc animalele ( caii ,câinii ,etc)
    4. Sunt sociabil dar ţin la intimitatea mea.
    5. Îmi plac : natura , călătoriile , viaţa
    6. Fac colecţie de clipe. Clipe care sunt fiecare cu emoţia ei, cu povestea ei. Când privesc apoi fotografiile, mă simt că un bibliotecar care a adunat întâmplări şi experienţe. Dacă privitorul le acceptă  şi le apreciază, am un sentiment de împlinire, mă simt asemeni unui povestitor .
    7. Filme preferate :Pe aripile vântului, Notebook, Titanic, Psyho, Stargate, La limita imposibilului, etc, etc
    8. Ascult muzică:  Dance ,Hip-Hop ,House, Pop Rock .
    9. Cărţi preferate:Semeni întru-raţiune, Shogun, Codul lui daVinci, toate ale lui Jules Verne

    10. Nu cred în horoscop dar  7 este numărul meu favorit.
    11. Nu îmi plac oamenii aroganţi,falsitatea, indiferenta mascată, formalismul şi imitaţia.


     Intrebarile mele de la IULISA:


    1. Este vreun articol de pe blogul tău de care te simți aţășat/ă în mod special?
    -Binele sau adevărul  


    2. Care este persoana sau personajul, în viață sau decedat/ă cu care ți-ar plăcea să te întâlneșţi la o cină și un pahar de vorbă?
     
     - Cu Octavian Paler, unul dintre cei mai inteligenti oameni care au imbogăţit cultura română.

    3. Care este cea mai importantă lecție pe care nu ai învățat-o de la școală?
     - Ai spus ,cea mai importantă ? Chiar nu-mi amintesc.


    4. Care este piesa (sau cântecul) despre care ți-ai dori să poți spune „eu am scris-o”?

     - Peter Sue & Marc Bird of Paradise   Îmi provoacă o senzaţie deosebită ce nu ştiu să o definesc .

    5. Cui ai scris ultima scrisoare „reală”? Nu felicitare, nu vedere, nu bilet însoțitor/scrisoare.
     - E mult de atunci ,probabil mamei ...


    6. Ce nu ai putea ierta?
     - Pentru orice lucruri cred că există soluţii. Ele se pot găsi dacă ai un pic de bunăvoinţă


    7. Ceva ce îți place, dar care pare să displacă celor din jur?
     - Nu-mi place să vorbesc despre sentimentele proprii.


    8. Cea mai faină zi din viaţa ta ?
     - Fiecare  zi din viaţa mea e făină într-un fel sau altul.


    9. Când și cum a murit Moș Crăciun pentru tine?
     - Nu a murit ,pt mine Moș Crăciun există,avem nevoie și de puțină magie în viața noastră, E fascinant să priveşti bucuria din ochii celui pe care îl poţi face fericit .Fiecare din noi putem fi un Moș Crăciun


    10. Dacă te-ai întâlni pe tine acum 10 ani, ce sfat ți-ai da?
     - Nu renunta niciodata la o c
    ălătorie in natură pe motiv că ai treabă sau oricare alt motiv , căci zilele trec!
     

    11. Ciocolată ? De care?
     - Bineînţeles amară ,amară!

    Intrebarilr mele:
    1.Scrii curent cu diacritice? De ce (nu)?
    2.În ce oraş / ţara ai vrea să-ţi trăieşti viaţa?
    3.Care este personajul de film sau carte de care te simţi cel/cea mai apropiat/a?
    4.Dacă ai pleca pe o insula pustie care ar fi cele 3 lucruri care le-ai lua cu tine?
    5.ce va interesează cel mai mult pe net?
    6.O părere despre lumea noastră de azi
    7.Un citat care te reprezintă!
    8.Cum se va numi epoca care va succede epoca contemporană?
    9.Consideri că a fotografia înseamnă a reda sau pur şi simplu a da altceva?
    10.Ce doreşti de ziua ta de naştere?’’
    11.Ce destinaţii ai alege dacă ai putea călătorii fără limite?

    Cui lansez provocarea ? : Erys , Elena , Carmen RM , Cerasela .

    Şi oricui are plăcerea sa preia aceasta leapsa !



    4 comentarii:

    1. mi-a placut ce ai raspuns la punctul 8...
      mi-as dori sa pot spune la fel...

      RăspundețiȘtergere
    2. 1. Fac acest lucru zilnic la serviciu. Daca semnele există, este pentru că acest lucru e specific limbii române. Fără ele, cuvintele pot avea deseori alt sens. Îmi cer scuze, poate pe blog nu sunt atât de riguroasăşi, deşi n-aş vrea să se interpreteze vreodată scrierea mea fără diacritice ca o lipsă de respect faţă de cititori...
      2. Noua Zeelandă.
      3. ...Doamna Bovary a lui G. Flaubert.
      4. Trei cărţi. Întrebarea e o glumă, răspunsul la fel :)
      5. Când vrea, net-ul e bun şi el la multe...adesea caut informaţiile de care am nevoie, apoi când am puţin timp ori citesc presa, ori îmi comand cărţi, ori descopăr cu mare plăcere creatori de artă şi operele lor, ori ascult muzică, ori călătoresc prin lume...
      6. Lumea de azi...o magazie de suflete cărora mintea le dă adesea o valoare relativă...
      7. “Cine nu crede în nimic este capabil de orice” – Victor Hugo.
      8. Contemporană.
      9. Fotografiile sunt momente din viaţă, imagini blocate în culori sau în alb negru care transmit mesaje vii.
      10. De fiecare dată, de ziua mea îmi doresc să stea timpul. Şi nu stă.
      11. Dacă aş putea călători fără limite, alegerea călătoriilor ar fi fără limite.

      RăspundețiȘtergere
    3. :)) am onorat invitatia: http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2012/09/intrebari-si-raspunsuri.html

      RăspundețiȘtergere
    4. Interesante intrebari, voi prelua si eu aceasta leapsa.
      Ganduri bune!

      RăspundețiȘtergere

    >