Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

luni, 13 octombrie 2014

Cele 4 lumanări


    Cele 4 lumânări ardeau încetişor…ambianţa era atât de plăcută încât le puteai auzi vorbind. Prima lumânare a spus:
   -Eu sunt PACEA. Oricum nimeni nu mă mai poate păstra aprinsă. Cred că mă voi stinge. Flacăra s-a mişcat şi s-a stins în întregime.
    A doua lumânare a spus:
   - Eu sunt CREDINŢA. Dincolo de toate, eu nu mai sunt indispensibilă, nu mai are nici un sens să mai stau aprinsă. Când a terminat de vorbit o adiere blândă a stins-o. Cu tristeţe, a treia lumânare a spus:
    - Eu sunt IUBIREA. Nu am forţă să mai stau aprinsă. Oamenii mă dau de-o parte şi nu-mi înţeleg importanţa. Ei uită chiar să-i iubească pe cei din jurul lor, şi fără sa mai aştepte, s-a stins.

   Deodată, un copil intră în încăpere şi văzu cele 3 lumânări stinse. “De ce nu ardeţi? Voi ar trebui să fiţi aprinse mereu.” Spunând asta, copilul a început să plângă. Atunci ce-a de-a patra lumânare a spus:

    -Nu-ţi fie frică, câtă vreme eu încă mai ard, le putem reaprinde pe celelalte. Eu sunt SPERANŢA.  
 Cu ochii strălucitori, copilul luă lumânarea speranţei şi le aprinse pe celelalte.

    Flacăra sperantei să ardă mereu în viaţa ta, şi astfel, fiecare dintre noi poate menţine aprinse: speranţa, credinţa, pacea şi iubirea.


Recomandare "Articolul participă la  jocul "Bună dimineaţa soare"! Dacă doreşti să participi ,te poti inscrie aici !

3 comentarii:

>